Spada sprzedaż miesięczników 'CKM' i 'Forbes'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wlistopadzie 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w listopadzie ur. wyniosła 70 796 egz. ibyła o 24 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którysprzedał się w ilości 67 658 egz. (spadek o 1 proc.). Na pozycjitrzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż wporównaniu do listopada 2007 r. spadła o 7 proc. i wyniosła 67 102egz.
listopad | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
CKM | 70 796 | 92 416 |
Men's Health | 67 658 | 68 518 |
Logo | 67 102 | 72 389 |
Playboy | 62 672 | 63 920 |
W listopadzie ur. najwięcej stracił "CKM".
2008 | ||
listopad | październik | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 70 796 | 73 704 |
Men's Health | 67 658 | 67 614 |
Logo | 67 102 | 67 254 |
Playboy | 62 672 | 57 690 |
W listopadzie ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 34 020egz., tracąc 10 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007roku.
listopad | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 34 020 | 38 796 |
Businessman.pl | 26 245 | 20 171 |
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Businessman.pl".
2008 | ||
listopad | październik | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 34 020 | 36 982 |
Businessman.pl | 26 245 | 25 982 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników 'CKM' i 'Forbes'