SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż miesięczników 'CKM' i 'Forbes'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wlistopadzie 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w listopadzie ur. wyniosła 70 796 egz. ibyła o 24 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którysprzedał się w ilości 67 658 egz. (spadek o 1 proc.). Na pozycjitrzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż wporównaniu do listopada 2007 r. spadła o 7 proc. i wyniosła 67 102egz.

listopad


2008

2007

ZKDPSprzedażogółem
CKM70 79692 416
Men's Health67 65868 518
Logo67 10272 389
Playboy62 67263 920


W listopadzie ur. najwięcej stracił "CKM".

2008


listopad

październik

ZKDPSprzedaż ogółem
CKM70 79673 704
Men's Health67 65867 614
Logo67 10267 254
Playboy62 67257 690


W listopadzie ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 34 020egz., tracąc 10 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007roku.

listopad


2008

2007

ZKDPSprzedaż ogółem
Forbes34 02038 796
Businessman.pl26 24520 171

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Businessman.pl".

2008

listopadpaździernik
ZKDPSprzedaż ogółem
Forbes34 02036 982
Businessman.pl26 24525 982

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników 'CKM' i 'Forbes'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl