Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” poniżej 800 tys. egz.
W październiku 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był niezmiennie „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku br. uplasowała się na poziomie 771 219 egz., co oznacza spadek względem października ub.r. o 5,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,36 proc. i ustabilizowała się na poziomie 325 735 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w październiku 2015 roku wyniósł 171 745 egz., po spadku o 7,84 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,90 proc. i wyniosła 84 338 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 057 439 |
771 969 |
771 219 |
1 064 877 |
814 841 |
812 841 |
To & Owo |
488 749 |
325 735 |
325 735 |
524 974 |
347 874 |
347 874 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
270 154 |
171 995 |
171 745 |
278 704 |
186 354 |
186 354 |
Program TV |
166 969 |
104 804 |
84 338 |
198 965 |
122 439 |
100 279 |
W październiku br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV” - było to 4,43 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 057 439 |
771 969 |
771 219 |
1 099 962 |
799 602 |
798 602 |
To & Owo |
488 749 |
325 735 |
325 735 |
504 990 |
328 271 |
328 271 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
270 154 |
171 995 |
171 745 |
272 433 |
179 696 |
179 696 |
Program TV |
166 969 |
104 804 |
84 338 |
167 266 |
106 048 |
85 810 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” poniżej 800 tys. egz.
Wesołych Świąt !
około 65% rynku gazet w Polsce należy do niemieckich firm. Weźmy też taki Ringer Axel Springer [niemiecko-szwajcarski] i jego Newsweek, Forbes, Fakt. RAS ma też tuby propagandy na Słowacji, Węgrzech i Serbii - dawny blok wschodni, jakby nie patrzeć.
Polacy, otwórzcie oczy. >>>> repolonizacja mediów