SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sport i pogoda z najdroższymi reklamami w Polsacie

W czerwcu reklamodawcy Polsatu najwięcej zapłacą za emisję spotów przy niedzielnych emisjach serwisu sportowego i prognozy pogody. Stawki wynoszą ponad 50 tys. zł za 30-sek. reklamę.

54,8 tys. zł kosztuje w czerwcu 30-sek. spot w bloku reklamowym przy serwisie sportowym (cena netto, bez rabatów). Od poniedziałku do piątki jest sporo taniej – maksymalna cena nie przekracza kwoty 44,7 tys. zł.

Na 52 tys. zł wyceniono z kolei spot przy niedzielnej, wieczornej prognozie pogody. W dni robocze spot emitowany w tym paśmie kosztuje maksymalnie 43,8 tys. zł.
Znacznie tańsze są reklamy przy „Wydarzeniach” - to wydatek rzędu 31,3 tys. zł dla emisji w dni powszednie i 39,8 tys. zł w niedziele.

Najdroższy spot w paśmie filmowym „Mega Hit” kosztuje natomiast 51 tys. zł.

Za reklamę w nadawanym w niedzielne wieczory paśmie kabaretowych trzeba zapłacić 40,3 tys. zł, zaś za spot przy programie „Nasz nowy dom” w niedziele o g. 18 – 42,6 tys. zł.

W czerwcu na antenie Polsatu nie będą emitowane żadne premierowe odcinki seriali i programów rozrywkowych. Wieczorami w dni powszednie pokazywane są głównie filmy.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv, po BR TVP i TVN Media ogłosiło ofertę reklamową na czerwiec br.

Dołącz do dyskusji: Sport i pogoda z najdroższymi reklamami w Polsacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl