SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 860 tys. egz., zyskał tylko „Kurier TV”

W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał jedynie „Kurier TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku uplasowała się na poziomie 859 078 egz., co oznacza spadek względem maja 2013 roku o 6,54 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 360 064 egz.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 188 769 egz., po wzroście o 11,78 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 13,02 proc. i wyniosła 28 650 egz.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 195 146

860 978

859 078

1 189 856

921 934

919 185

To & Owo

541 243

360 064

360 064

549 176

381 871

381 871

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

271 447

188 769

188 769

251 208

168 880

168 880

Program TV

211 743

128 808

105 749

224 751

137 098

110 781

Teleprogramy

64 753

28 650

28 650

69 750

32 937

32 937


W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 9,70 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 195 146

860 978

859 078

1 298 591

944 171

942 746

To & Owo

541 243

360 064

360 064

569 361

371 913

371 913

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

271 447

188 769

188 769

282 440

192 112

192 112

Program TV

211 743

128 808

105 749

212 121

134 135

110 866

Teleprogramy

64 753

28 650

28 650

67 250

31 729

31 729

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 860 tys. egz., zyskał tylko „Kurier TV”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
robsss
Od tylu lat nie mogę pojąć w jaki sposób rynek programów telewizyjnych w większości opanowali niemcy?
Od tylu lat nie mogę pojąć w jaki sposób rynek prasy dla kobiet w większości opanowali niemcy?
Od tylu lat......
odpowiedź
User
wtajemniczony
Radzę rozglądać się za nową pracą. Będą zwolnienia wkrótce w telewizyjnych w Bauerze, a nawet likwidacja jednego tytułu. A zwolnienia wcale nie wśród roboli, ale na samej górze...
odpowiedź
User
Pora
Na Tele Stwora?
odpowiedź