Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 860 tys. egz., zyskał tylko „Kurier TV”
W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał jedynie „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku uplasowała się na poziomie 859 078 egz., co oznacza spadek względem maja 2013 roku o 6,54 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 360 064 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 188 769 egz., po wzroście o 11,78 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 13,02 proc. i wyniosła 28 650 egz.
Wirtualnemedia.pl | maj | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 195 146 | 860 978 | 859 078 | 1 189 856 | 921 934 | 919 185 |
To & Owo | 541 243 | 360 064 | 360 064 | 549 176 | 381 871 | 381 871 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 271 447 | 188 769 | 188 769 | 251 208 | 168 880 | 168 880 |
Program TV | 211 743 | 128 808 | 105 749 | 224 751 | 137 098 | 110 781 |
Teleprogramy | 64 753 | 28 650 | 28 650 | 69 750 | 32 937 | 32 937 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 9,70 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 195 146 | 860 978 | 859 078 | 1 298 591 | 944 171 | 942 746 |
To & Owo | 541 243 | 360 064 | 360 064 | 569 361 | 371 913 | 371 913 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 271 447 | 188 769 | 188 769 | 282 440 | 192 112 | 192 112 |
Program TV | 211 743 | 128 808 | 105 749 | 212 121 | 134 135 | 110 866 |
Teleprogramy | 64 753 | 28 650 | 28 650 | 67 250 | 31 729 | 31 729 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 860 tys. egz., zyskał tylko „Kurier TV”
Od tylu lat nie mogę pojąć w jaki sposób rynek prasy dla kobiet w większości opanowali niemcy?
Od tylu lat......