„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lipcu, tylko „TV 14” na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lipcu 2017 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2017 roku uplasowała się na poziomie 660 053 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 3,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,54 proc. i ustabilizowała się na poziomie 271 300 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lipcu br. wyniósł 125 009 egz., po spadku o 15,06 proc. - największym w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 9,28 proc. i wyniosła 68 174 egz.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. wyniosła 288 004 egz. Była ona o 3,96 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2016 roku.
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 175 188 egz., po wzroście o 1,99 proc. - jedynym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.
Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 128 411 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 1,88 proc.
Względem poprzedniego miesiąca wszystkie pisma telewizyjne zanotowały delikatne spadki, a najwięcej stracił tygodnik „Kurier TV” - było to 5,39 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lipcu, tylko „TV 14” na plusie