SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Srebrna Łyżeczka w wiosenno-świątecznym klimacie

Rusza wielkanocna część kampanii marki Srebrna Łyżeczka, w tym okresie z Cukrem Pudrem pod hasłem 'Idealnie biały, delikatny, łatwy w użyciu'.

Jak co roku w wybranych magazynach dla kobiet zaproszenie do skorzystania z przepisu z wykorzystaniem Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka. Tym razem layout ukaże się w tytułach: Claudia, Moje Gotowanie, Kuchnia i Poradnik Domowy z kuszącym przepisem na roladę z bitą śmietaną.

rg

Kampania ma również akcent outdoorowy, w trasę po centralnej części Stolicy ruszyły środki komunikacji miejskiej z wizualizacją Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka.

To trzecia część kampanii, która rozpoczęła się jesienią 2007 roku.

Za przygotowanie kreacji oraz realizację założeń kampanii odpowiedzialna jest agencja Reklamowa Shade Design.

Dołącz do dyskusji: Srebrna Łyżeczka w wiosenno-świątecznym klimacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl