Srebrna Łyżeczka w wiosenno-świątecznym klimacie
Rusza wielkanocna część kampanii marki Srebrna Łyżeczka, w tymokresie z Cukrem Pudrem pod hasłem 'Idealnie biały, delikatny,łatwy w użyciu'.
Jak co roku w wybranych magazynach dla kobiet zaproszenie doskorzystania z przepisu z wykorzystaniem Cukru Pudru marki SrebrnaŁyżeczka. Tym razem layout ukaże się w tytułach: Claudia, MojeGotowanie, Kuchnia i Poradnik Domowy z kuszącym przepisem na roladęz bitą śmietaną.
Kampania ma również akcent outdoorowy, w trasę po centralnejczęści Stolicy ruszyły środki komunikacji miejskiej z wizualizacjąCukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka.
To trzecia część kampanii, która rozpoczęła się jesienią 2007roku.
Za przygotowanie kreacji oraz realizację założeń kampaniiodpowiedzialna jest agencja Reklamowa Shade Design.
Dołącz do dyskusji: Srebrna Łyżeczka w wiosenno-świątecznym klimacie