SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Statoil promuje kawę dostępną na swoich stacjach

"Espresso czy caffe latte?"- to hasło najnowszej kampanii promocyjnej, która od 8 listopada trwa w sklepach sieci stacji Statoil w całej Polsce.

Celem akcji jest zachęcenie klientów do spróbowania kaw dostępnych na stacjach Statoil. Oferta jest szeroka i obejmuje kawę espresso, cappuccino, latte, dużą czarną, kawę mocha oraz czekoladę na gorąco, dodatkowo do kaw dodawane są syropy smakowe. Od dnia rozpoczęcia kampanii każdy klient kupujący kawę w godzinach 7.00 - 9.00 otrzyma również bezpłatnie ciastko. Promocja "Espresso czy caffe latte?" potrwa do 4 stycznia 2009 roku.

Akcja wspierana będzie przez spoty radiowe emitowane w ogólnopolskich i regionalnych stacjach na przełomie listopada i grudnia 2008 roku oraz przez plakaty, banery i standy promocyjne znajdujące się na stacjach.

Dołącz do dyskusji: Statoil promuje kawę dostępną na swoich stacjach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl