Statoil promuje kawę dostępną na swoich stacjach
"Espresso czy caffe latte?"- to hasło najnowszej kampanii promocyjnej, która od 8 listopada trwa w sklepach sieci stacji Statoil w całej Polsce.
Celem akcji jest zachęcenie klientów do spróbowania kaw dostępnych na stacjach Statoil. Oferta jest szeroka i obejmuje kawę espresso, cappuccino, latte, dużą czarną, kawę mocha oraz czekoladę na gorąco, dodatkowo do kaw dodawane są syropy smakowe. Od dnia rozpoczęcia kampanii każdy klient kupujący kawę w godzinach 7.00 - 9.00 otrzyma również bezpłatnie ciastko. Promocja "Espresso czy caffe latte?" potrwa do 4 stycznia 2009 roku.
Akcja wspierana będzie przez spoty radiowe emitowane w ogólnopolskich i regionalnych stacjach na przełomie listopada i grudnia 2008 roku oraz przez plakaty, banery i standy promocyjne znajdujące się na stacjach.
Dołącz do dyskusji: Statoil promuje kawę dostępną na swoich stacjach