SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Streetcom wygrywa przetarg marki Duda

Agencja Streetcom wygrała kolejny przetarg i realizuje komplementarne działania z zakresu influencer marketingu oraz product seedingu dla nowości od Cedrob Foods -Pasta z Kurczaka Duda Premium w tubkach. 

Agencja Streetcom realizuje działania z mikro i makro influencerami, a także produkt seeding, które mają wyeksponować poza walorami smakowymi - dodatkowe zalety Past z Kurczaka Duda Premium.

Kampanii towarzyszy hasło: „Nie ważne gdzie jesteś, wznieś się na wyższy poziom smaku”. Działania skupiają się na trzech smakach Pasta z Kurczaka Duda Premium w tubkach z borowikami, z chilli i classic.
 
Agencja Streetom odpowiada za stworzenie koncepcji kreatywnej, rekrutację makro i mikro Influencerów do kampanii, koordynacje działań, a także przygotowanie materiałów graficznych i koncepcji konkursu konsumenckiego.

Wśród makro influencerów promujących nowe pasty z kurczaka pojawił się już m.in. Damian Kordas czy Barbara Cichocka – Mruk.
 
Kampania potrwa do października 2024 roku.

Dołącz do dyskusji: Streetcom wygrywa przetarg marki Duda

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl