Sukces kampanii Skanska Rezydencje w Internecie
Super Media przygotowała i przeprowadziła w miesiącach październik-listopad 2002 kolejną kampanię reklamową w Internecie dla firmy Skanska Rezydencje. Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu na reklamowanym serwisie.
Kampania w Internecie obejmowała wysyłkę mailingu do posiadaczy bezpłatnych kont pocztowych stanowiących grupę docelową i osób, które wcześniej zostawiły swoje dane w serwisie Skanska oraz emisję reklam na wybranych serwisach (np. Traderl, MuratorDOMl, Puls Biznesu).
Wyniki kampanii przedstawiają się następująco:
" CTR kampanii mailingowej do posiadaczy bezpłatnych kont- 16,56%
" CTR kampanii mailingowej do osób, które zostawiły swoje dane w serwisie Skanska - 77%
" CTR Kampanii realizowanej na serwisach internetowych - 9,04%.
Dla przypomnienia CTR kampanii bannerowej realizowanej na wiosnę wyniósł 2,12%, a CTR kampanii mailingowej 11,14%.
Tak dobre wyniki kampanii jesiennej są efektem właściwej strategii mediowej, zakładającej skupienie się na mieszkańcach województwa mazowieckiego (większość projektów Skanska Rezydencje realizowana jest w Warszawie) dzięki geotargetowaniu sieci IDM.net oraz agresywnej kreacji (pop-up'y, billboard'y, top-layer'y flash), która w połączeniu z cappingiem i retargetingiem pozwoliła wygenerować bardzo wysoki CTR.
Dołącz do dyskusji: Sukces kampanii Skanska Rezydencje w Internecie