“Świat się kręci” nie jest hitem, TVP1 straciła widzów
Nowy codzienny talk-show Jedynki “Świat się kręci” ogląda średnio 800 tys. widzów, to o ponad milion mniej niż stacja miała w analogicznym okresie ub.r. Jednak rośnie udział programu w grupie komercyjnej.
Prowadzony przez Agatę Młynarską “Świat się kręci” to format nadawany na żywo w TVP1 w dni powszednie o 18.30. Po dziewięciu odcinkach jego średnia oglądalność wynosi 800 tys. widzów, co przekłada się na 7,76 proc. udziału w grupie 4+ i 5,06 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W pierwszym tygodniu emisji program gromadził średnio 809 tys. widzów i miał 8,20 proc. udziału w grupie 4+ oraz 4,89 proc. w 16-49. Natomiast cztery pierwsze wydania z drugiego tygodnia września miały nieco mniej widzów, bo śledziło je 790 tys. osób oraz notowały 7,23 proc. udziału w 4+.
Wzrósł jednak udział programu w grupie komercyjnej, do której kierowany jest “Świat się kręci”. Wyniósł tam 5,26 proc.
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
2.09-6.09.2013 |
808 717 |
8,20% |
4,89% |
9.09-12.09.2013 |
789 974 |
7,23% |
5,26% |
Średnia |
800 732 |
7,76% |
5,06% |
Dotąd najwięcej widzów oglądało pierwsze wydanie talk-show nadane 2 września br., które zgromadziło 1,14 mln oglądających. Był to jednocześnie jedyny odcinek, który przekroczył granicę miliona widzów.
Dane telemetryczne pokazują, że w analogicznym okresie ub.r. w paśmie nadawania “Świat się kręci”, TVP1 miała zdecydowanie wyższe wyniki. Oglądało ją aż 2 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 18,88 proc. i 15,76 proc. udziału. Stacja nadawała wówczas powtórki popularnego "Rancza".
|
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR % |
02-09-2013 |
1 137 979 |
9,39% |
10-09-2013 |
832 361 |
8,10% |
12-09-2013 |
816 607 |
7,49% |
W czasie nadawania programu “Świat się kręci” Jedynka zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w grupie 4+ jest Polsat nadający wówczas “Pierwszą miłość” i “Wydarzenia”, który osiąga w tym paśmie 21,02 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (“Wawa Non Stop”, “Fakty”; 14,65 proc.), a trzecia jest TVP2 (“Pogoda”, “Sport”, “Jeden z dziesięciu”; 12,63 proc.).
W grupie komercyjnej TVP1 także jest czwarta, a kolejność stacji jest identyczna.
|
Wszyscy 4+ |
|
16-49 |
Stacja |
AMR |
SHR% |
SHR% |
Polsat |
2 168 061 |
21,02% |
23,14% |
TVN |
1 511 031 |
14,65% |
15,52% |
TVP2 |
1 302 745 |
12,63% |
7,61% |
TVP1 - Świat się kręci |
800 732 |
7,76% |
5,06% |
W magazynie “Świat się kręci” znaleźć można rozmowy na aktualne tematy społeczne, polityczne, kulturalne, lifestylowe. Komentują je zaproszeni goście, w tym specjalny gość dnia pozostający w studiu przez cały odcinek. W programie pokazywane są też śmieszne filmiki i materiały z politykami, w każdym odcinku jest również miejsce na występ muzyka.
>>> „Świat się kręci” traci widzów. Rinke Rooyens: liczyliśmy, że może wywołać kontrowersje
Producentem wykonawczym cyklu jest firma Rochstar.
Dołącz do dyskusji: “Świat się kręci” nie jest hitem, TVP1 straciła widzów