Szefowie wielkich korporacji unikają mediów społecznościowych
Prezesi największych firm na świecie rzadko posiadają konta na popularnych serwisach społecznościowych - wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę Domo dla Forbesa.
W badaniu wzięto pod uwagę prezesów firm znajdujących się na liście Fortune 500. Okazuje się, że 70 procent szefów największych korporacji świata w ogóle nie korzysta z platform społecznościowych.
Największą, choć i tak znikomą popularnością wśród prezesów wielkich firm cieszy się biznesowy serwis LinkedIn, gdzie konta posiada 25 procent ankietowanych. Facebooka używa 7,6 proc., Twittera 4 proc., a Google+ niecały 1 proc. korporacyjnych prezesów.
Z Pinterest nie korzysta natomiast nikt z Fortune 500.
- Social media to nie jest chwilowa moda. Podstawowy powód by się w nie zaangażować to fakt, że tam żyją konsumenci. Trzeba zrozumieć jak zmienia się świat. To tak jakby połowa ludzi komunikowała się przez email, a prezesi wielkich firm nie byli tym zainteresowani. - powiedział dla Forbesa Josh James, założyciel Domo.
Dołącz do dyskusji: Szefowie wielkich korporacji unikają mediów społecznościowych