SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Szpilki na Giewoncie” biją konkurencję, ale straciły widzów

Drugi sezon serialu „Szpilki na Giewoncie” ogląda mniej widzów niż śledziło pierwszą serię, ale produkcja wygrywa z propozycjami konkurentów Polsatu i poprawia wyniki stacji w porównaniu do ub.r.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, trzy pierwsze odcinki drugiej serii „Szpilek na Giewoncie” obejrzało w Polsacie średnio 2,51 mln osób, a udział stacji w rynku wyniósł 21,62 proc. w grupie 4+ oraz 24,24 proc. w grupie 16-49. Serial nadawany jest w czwartki o 22.00.

Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 2,08 mln widzów oraz odpowiednio 18,42 proc. i 20,13 proc. udziału. Natomiast pierwsze trzy epizody pierwszej edycji “Szpilek” pokazane we wrześniu ub.r. cieszyły się nieco większą popularnością – oglądało je 2,68 mln widzów przy udziałach wynoszących 24,58 proc. oraz 26,66 proc.

Polsat jest w czasie emisji serialu zdecydowanym liderem pasma zarówno w grupie 4+ jak i wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Na drugim miejscu jest TVP 1, nadająca wtedy “Sprawę dla reportera” i filmy fabularne, a jej udział wśród wszystkich widzów wynosi 13,81 proc. Dalej plasują się TVN (filmy; 12,07 proc.) i TVP 2 (“Dr. House”, “Instynkt”, “Siostra Jackie”; 10,26 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że „Szpilki na Giewoncie” oglądają głównie kobiety, osoby po 30. roku życia oraz mieszkańcy miast.


Widownia “Szpilek na Giewoncie” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
24-02-20112 595 32020,73%23,71%
03-03-20112 400 62621,81%24,64%
10-03-20112 542 57622,43%24,43%
Średnia2 512 84121,62%24,24%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat – Szpilki...2 512 84121,62%24,24%
TVP 11 592 74513,81%10,62%
TVN1 392 80612,07%13,26%
TVP 21 183 15210,26%10,09%


Profil widowni “Szpilek na Giewoncie"

 ADH %AFF
PłećMężczyźni34,54%72
Kobiety65,46%126
Wiek 4-92,62%44
 10-152,60%38
16 - 194,01%72
20 - 245,74%73
25 - 298,37%94
30 - 348,56%103
35 - 399,32%126
40 - 447,02%109
45 - 499,58%139
50 - 5412,84%160
55 - 598,89%115
60+20,44%101
Wlk. miastaWieś33,84%86
< 50 tys.26,38%110
50-100 tys.9,72%113
100-200 tys.9,89%122
> 200 tys.20,18%100
ZawódTop management9,28%107
Pracownicy średniego szczebla20,42%136
Pracownicy fizyczni i rolnicy21,13%106
Emeryci28,78%112
Inni20,38%66
WykształceniePodstawowe46,15%102
Średnie34,97%118
Wyższe13,66%109
Inne5,23%41


 

Dołącz do dyskusji: “Szpilki na Giewoncie” biją konkurencję, ale straciły widzów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Nie oglądam, ale cieszę się, że mają pozycję lidera.
odpowiedź
User
MistrzCiętejRiposty
A głupie to, że aż zęby bolą!!! 90 proc.akcji to strojenie min przy rozmowach przez komórkę. Na szczęście telefony komórkowe wymyślono stosunkowo niedawno, bo mielibyśmy je nawet w Krzyżakach.
odpowiedź
User
enik
świetny serial
odpowiedź