Szybki wzrost liczby internautów w Indiach
W maju bieżącego roku z internetu w domu lub pracy korzystało ponad28 milionów mieszkańców Indii w wieku co najmniej 15 lat.
W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego oznacza towzrost o 27 procent, dzięki czemu Indie są jedną z najszybciejrozwijających się populacji internetowych na świecie - informujeserwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczejcomScore.
Co więcej, tamtejsi użytkownicy internetu stanowią obecniezaledwie 3 procent ogółu ludności, co stwarza duże pole do wzrostuw kolejnych miesiącach i latach.
W maju najchętniej odwiedzaną własnością internetową w Indiachbyły strony należące do Google, które zanotowały 19,7 milionaunikalnych wizyt. Złożyła się na to przede wszystkim popularnośćfirmowej wyszukiwarki, serwisu społecznościowego Orkut, platformyblogowej Blogger.com oraz serwisu wideo YouTube.
Następne pod tym względem były strony należące do: Yahoo (18,7mln wizyt), Microsoftu (12 mln), Rediff.com India (9,2 mln), AOL(6,3 mln), NIC.IN (6 mln), Times Internet Limited (5,9 mln),Wikipedii (5,3 mln), Naukri (5,1 mln), eBay (5 mln), IndianRailways (4,5 mln), CNET Networks (3,8 mln), Ask Network (3,4 mln),BharatMatrimony.com (3,4 mln) oraz Monster Worldwide (3,3 mln).
Z danych comScore wynika również, że w maju indyjscy użytkownicykorzystali z internetu średnio 25 razy w miesiącu, a na jednąwizytę przeznaczali 28 minut. Najwięcej czasu na surfowanie posieci - średnio 12 godzin miesięcznie - poświęcali internauci wwieku od 15 do 24 lat.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Szybki wzrost liczby internautów w Indiach