SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Taniec z Gwiazdami” liderem programów rozrywkowych, „Tylko muzyka” z najwyższymi wpływami (raport)

W wiosennych ramówkach wśród widowisk rozrywkowych największą oglądalność miał „Taniec z Gwiazdami 5”. Z kolei na czele wpływów reklamowych znalazła się „Tylko muzyka 11” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia premierowych odcinków piątej edycji widowiska „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, wyemitowanych w okresie od 4 marca do 13 maja br., wyniosła 2,89 mln osób. Dało to Polsatowi 19,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Format nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05.

Na drugim miejscu uplasował się nowy program „MasterChef Junior” , który na antenie TVN emitowany był w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 21 lutego do 24 kwietnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 2,85 mln widzów, co przełożyło się na 17,18 proc. udziału.

Ostatnia pozycja podium należała do drugiej edycji show „Mali Giganci”, którego średnia widownia w wiosennej ramówce 2016 roku wyniosła 2,56 mln osób (16,81 proc. udziału). Program ten w TVN pokazywany był w soboty o 20.00, od 20 lutego do 16 kwietnia br.

W czołowej piątce znalazły się takie programy jak „Kocham Cię, Polsko! 9” TVP2 (emisja w soboty o 20.05; 2,09 mln widzów; 14,39 proc. udziału) i „Kuchenne rewolucje 13” TVN (czwartki o 21.30; 2,07 mln widzów; 15,14 proc. udziału).

Tytuł

Stacja

Daty emisji

Dzień tygodnia i godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

Taniec z Gwiazdami 5

Polsat

04-03-2016 -
13-05-2016

piątek, 20.05

2 886 204

19,35%

MasterChef Junior

TVN

21-02-2016 -
24-04-2016

niedziela, 20.00

2 854 187

17,18%

Mali giganci 2

TVN

20-02-2016 -
16-04-2016

sobota, 20.00

2 561 987

16,81%

Kocham Cię, Polsko! 9

TVP2

05-03-2016 -
21-05-2016

sobota, 20.05

2 087 937

14,39%

Kuchenne rewolucje 13

TVN

18-02-2016 -
19-05-2016

czwartek, 21.30

2 071 446

15,14%

Twoja twarz brzmi znajomo 5

Polsat

12-03-2016 -
14-05-2016

sobota,. 22.00

2 064 075

19,71%

Tylko muzyka 11

Polsat

06-03-2016 -
08-05-2016

niedziela, 20.05

2 003 246

12,66%

Nasz nowy dom 6

Polsat

03-03-2016 -
19-05-2016

czwartek, 20.05

1 921 255

12,72%

Agent-Gwiazdy

TVN

23-02-2016 -
17-05-2016

wtorek, 21.30

1 741 906

12,66%

Hell's Kitchen 5

Polsat

01-03-2016 -
03-05-2016

wtorek, 20.05

1 483 389

9,29%

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był już jednak program „MasterChef Junior”, który miał w tym ujęciu średnio 1,42 mln widzów przy udziale wynoszącym 21,62 proc.

Drugie miejsce zajęły tutaj „Kuchenne rewolucje” (1,17 mln widzów; 20,56 proc. udziału), a podium uzupełnia „Agent - Gwiazdy” (973 tys. osób; 16,92 proc. udziału).

Tytuł

Stacja

Daty emisji

Dzień tygodnia i godz.

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

MasterChef Junior

TVN

21-02-2016 -
24-04-2016

niedziela, 20.00

1 423 842

21,62%

Kuchenne rewolucje 13

TVN

18-02-2016 -
19-05-2016

czwartek, 21.30

1 170 149

20,56%

Agent-Gwiazdy

TVN

23-02-2016 -
17-05-2016

wtorek, 21.30

972 762

16,92%

Nasz nowy dom 6

Polsat

03-03-2016 -
19-05-2016

czwartek, 20.05

967 955

17,29%

Hell's Kitchen 5

Polsat

01-03-2016 -
03-05-2016

wtorek, 20.05

895 560

14,55%

Mali giganci 2

TVN

20-02-2016 -
16-04-2016

sobota, 20.00

883 092

15,16%

Twoja twarz brzmi znajomo 5

Polsat

12-03-2016 -
14-05-2016

sobota, ok. 22.00

833 034

17,84%

Tylko muzyka 11

Polsat

06-03-2016 -
08-05-2016

niedziela, 20.05

809 233

12,60%

Top Chef 6

Polsat

02-03-2016 -
04-05-2016

środa, 20.40

807 298

13,36%

Taniec z Gwiazdami 5

Polsat

04-03-2016 -

13-05-2016

piątek, 20.05

751 021

13,35%

Największe wpływy reklamowe spośród wszystkich widowisk rozrywkowych w wiosennej ramówce miała 11. edycja „Must be the music” . Wyniosły one 28,96 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Drugim najlepiej zarabiającym programem rozrywkowym był „Taniec z Gwiazdami”, przy którym TVN na reklamach zarobił 26,44 mln zł.

Podium uzupełnia „MasterChef Junior” (26,31 mln zł).

Tytuł

Wpływy (w zł)

Liczba odcinków

Uśrednione wpływy na jeden odcinek (w zł)

 
 

Tylko muzyka 11

28 958 035

10

2 895 804

 

Taniec z Gwiazdami 5

26 442 965

10

2 644 297

 

MasterChef Junior

26 305 120

10

2 630 512

 

Kuchenne rewolucje 13

23 856 270

14

1 704 019

 

Twoja twarz brzmi znajomo 5

23 184 065

10

2 318 407

 

Hell's Kitchen 5

22 665 760

10

2 266 576

 

You Can Dance 9

22 540 755

14

1 610 054

 

Mali giganci 2

21 270 635

9

2 363 404

 

Nasz nowy dom 6

20 079 380

12

1 673 282

 

Top Chef 6

16 162 345

10

1 616 235

 

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” liderem programów rozrywkowych, „Tylko muzyka” z najwyższymi wpływami (raport)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr br
Must be the music zarobił najwięcej i wciąż ma niezłą oglądalność a w Polsacie się jeszcze zastanawiają czy zrobić następną edycję...
0 0
odpowiedź
User
Adamo023
Bo MBTM zrobił się szajsem już. Tylko Polsat od marca 2011 roku mógł zrobić 11 sezonów programu. A co do Kocham Cię Polsko to najbardziej mnie dziwi, że nie ma go w docelowej. Wierzę w wyniki oglądalności, ale tutaj jest coś nie tak. Podczas emisji fanpage są bardzo aktywne i ogólnie dość dziwne, że niby Mali Giganci wygrali tutaj.
0 0
odpowiedź
User
max2016
MBTM jako jedyny program promuje różne gatunki muzyki w tym muzykę alternatywną,folk,post rock. Nie zobaczymy tego u konkurencji więc jak dla mnie mogłyby powstać kolejne edycje. TVN planuje 14 edycję Kuchennych rewolucji, Mam Talent emituje od 2008r. więc argument o zbyt wielu edycjach MBTM jest dla mnie bezsensowny bo moim zdaniem program jest wciąż ciekawy.
0 0
odpowiedź