Yes z tęczowym logo. Marka świętuje Miesiąc Dumy LGBT+
Marka biżuterii Yes włącza do świętowania przypadającego w czerwcu Miesiąca Dumy LGBT+. Marka zmieniła logo na tęczowe i zaplanowała szereg działań wspierających osoby nieheteronormatywne.
W ogólnoeuropejskim rankingu ILGA-Europe mierzącym poziom równouprawnienia osób LGBT+ Polska po raz trzeci z rzędu została uznana za najbardziej homofobiczny kraj Unii Europejskiej. Dlatego marka Yes zdecydowała się jasno wyrazić swoje wsparcie dla społeczności LGBT+ i zaplanowała działania związane z Miesiącem Dumy.
Swoją solidarność Yes zamanifestuje poprzez zmianę logo na tęczowe na stronie internetowej oraz na wszystkich profilach w social media. Dodatkowo wszystkie zakupy w salonach oraz w sklepie internetowym będą pakowane w tęczową bibułę. Na wejściu do sklepów pojawią się też naklejki wyrażające solidarność z grupą LGBT+.
W czerwcu przeszkoli właścicieli salonów w całej Polsce z tematyki LGBT+. W przeprowadzeniu szkoleń pomoże Grupa Stonewall. W ramach współpracy z tą organizacją marka Yes przekaże także 10 tys. zł na konsultacje psychologiczne dla osób ze społeczności LGBT+.
Katarzyna Zillmann i Neo Mosa w gronie ambasadorów Yes
- Otwartość na różnorodność, w tym na osoby z grupy LGBT+, to podstawa naszej filozofii działania. Jedną z naszych ambasadorek jest Kasia Zillmann – osoba homoseksulana i Neo Mosa – osoba niebinarna, z czego jesteśmy bardzo dumni. Życzymy sobie, aby Polska była bardziej przyjaznym miejscem do życia dla takich osób i sami staramy się taki lepszy świat tworzyć - mów Tomasz Kwiatkiewicz, prezes Yes.
Jesienią głośno było o kampanii reklamowej "Jestem kobietą", w której marka Yes pokazała kobietę karmiącą piersią, kobietę po mastektomii oraz parę kobiet całujących się. Firma chciała w ten sposób oddać hołd wszystkim kobietom, ich różnorodności, odwadze, niezależności i sile.
Dołącz do dyskusji: Yes z tęczowym logo. Marka świętuje Miesiąc Dumy LGBT+