SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem telewizyjnym w I półroczu 2016

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lipcu br. był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. uplasowała się na poziomie 683 461 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,52 proc. i ustabilizowała się na poziomie 290 275 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lipcu 2016 roku wyniósł 147 179 egz., po spadku o 6,56 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 8,89 proc. i wyniosła 75 146 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Tydzień

887 365

683 461

683 461

1 013 233

724 463

723 463

-5,53%

To & Owo

425 222

290 275

290 275

454 231

310 536

310 536

-6,52%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

223 188

147 179

147 179

240 178

157 506

157 506

-6,56%

Program TV

163 365

93 782

75 146

182 910

102 453

82 481

-8,89%

W czerwcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to 5,73 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Tydzień

887 365

683 461

683 461

971 180

725 765

725 015

-5,73%

To & Owo

425 222

290 275

290 275

453 743

304 709

304 709

-4,74%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

223 188

147 179

147 179

241 711

154 511

154 511

-4,75%

Program TV

163 365

93 782

75 146

165 706

96 812

77 085

-2,52%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem telewizyjnym w I półroczu 2016

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
siostra jasia
Jak wrócę z Lidla, to przeanalizuję ponownie te dane i spojrzę też na aktualne! Także spoko!
0 0
odpowiedź