SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy coraz dłużej na TikToku, Twitter z dużym spadkiem

Średni czas spędzany przez polskich internautów na TikToku wydłużył się w czerwcu o prawie 80 minut, platforma wyprzedza pod tym względem Facebooka, którego odwiedza prawie 90 proc. internautów w naszym kraju. Spore spadki wyników zanotowały natomiast Twitter i Wykop.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w czerwcu br. Facebooka, jako stronę www i aplikację mobilną odwiedziło 26,35 mln polskich użytkowników, czyli 88,55 proc. wszystkich internautów w naszym kraju. Każdy spędził na platformie średnio 16 godzin, 10 minut i 5 sekund.

Po kilkanaście mln internautów przyciągnęły trzy inne platformy. Na Instagrama zajrzało 15,76 mln internautów (co dało 52,97 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 4 godziny, 5 minut i 17 sekund.

TikTok zanotował 12,87 mln użytkowników, 43,24 proc. zasięgu oraz 18 godzin, 31 minut i 55 sekund średniego czasu korzystania, w tej ostatniej statystyce jest liderem całego zestawienia. Natomiast na Twitterze 10,22 mln internautów (34,34 proc. zasięgu) spędziło przeciętnie po 45 minut i 37 sekund.

Pinterest miał 8,04 mln odwiedzających, 27,01 proc. zasięgu oraz 35 minut i 7 sekund średniego czasu korzystania, a Snapchat - 7,93 mln użytkowników, 26,64 proc. zasięgu oraz 2 godziny, 58 minut i 35 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Linkedin odwiedziło 5,86 mln polskich internautów (19,69 proc. zasięgu), spędzając średnio po 11 minut i 37 sekund, a platformę blogową Blogspot.com, w kategorii społecznościowej - 5,81 mln użytkowników (19,54 proc. zasięgu), każdy spędził przeciętnie 4 minuty i 6 sekund.

Wykop zanotował 3,53 mln użytkowników, 11,87 proc. zasięgu oraz 22 minuty i 19 sekund średniego czasu korzystania, a jego amerykański odpowiednik Reddit - 3,02 mln polskich odwiedzających, 10,16 proc. zasięgu oraz 11 minut i 52 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

W porównaniu z majem Facebook stracił 132,2 tys. internautów oraz 3 minut i 50 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 0,5 i 0,4 proc. w dół). Instagram przy wzroście liczby użytkowników o 337,3 tys. (2,2 proc.) zanotował spadek przeciętnego czasu korzystania o 6 minut i 33 sekundy (2,6 proc.).

Na TikToku liczba polskich internautów zmalała o 133,8 tys. (1 proc.), za to średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o godzinę, 19 minut i 54 sekund (7,7 proc.).

Wzrosty w tej drugiej statystyce osiągnęły jeszcze dwie platformy: Linkedin przy spadku liczby użytkowników o 364,5 tys. (5,8 proc.) zyskał 2 minuty i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania (25,8 proc.), a Blogspot.com w kategorii społecznościowej zanotował wzrost o 47,9 tys. odwiedzających (0,8 proc.) oraz 57 sekund średniego czasu korzystania (30,2 proc.).

Wyraźnie zmalały wyniki Twittera: stracił 913,5 tys. internautów (8,2 proc.) oraz 10 minut i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania (18,6 proc.). Na Wykopie ubyło 205,9 tys. użytkowników (5,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmniejszył się o 3 sekundy (0,2 proc.). Natomiast Reddit przy wzroście liczby odwiedzających o 90,9 tys. (3,1 proc.) zanotował spadek przeciętnego czasu korzystania o 9 minut i 28 sekund (44,4 proc.).

Na Pintereście liczba użytkowników zwiększyła się o 38,2 tys. (0,5 proc.), a średni czas korzystania zmalał o minutę i 25 sekund (3,9 proc.), z kolei na Snapchacie przybyło 97,8 tys. internautów (1,2 proc.), a przeciętny czas korzystania spadł o 3 minuty i 41 sekund (2 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polacy coraz dłużej na TikToku, Twitter z dużym spadkiem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
a ile portali robi kryptoreklame tik tokowi?
tam połowa filmików jest kradziona ale już z logo tiktoka podobnie na FB (tu już bez logo)
odpowiedź
User
Zygmunt
a ile portali robi kryptoreklame tik tokowi?
tam połowa filmików jest kradziona ale już z logo tiktoka podobnie na FB (tu już bez logo)


na FB może i bez logo ale za to przerywane reklamami
odpowiedź
User
Pawel.
Zdecydowanie wolę Twitter niż tt.
odpowiedź