SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Kot znów reklamuje 'Hipnotyzującą promocję' Netii (wideo)

Rozpoczyna się kolejna część kampanii reklamującej "Hipnotyzującą promocję" Netii. W akcji obejmującej telewizję, radio i kina występuje aktor Tomasz Kot.

W ruszającej właśnie odsłonie kampanii reklamującej "Hipnotyzującą promocję" Netii aktor Tomasz Kot przedstawia tę ofertę, ponownie wcielając się w rolę hipnotyzera przypominającego słynnego Kaszpirowskiego. W akcji oprócz 45-sekundowego spotu głównego wykorzystywane są dwa 15-sekundowe, które pokazują reakcje przykładowych odbiorców tego przekazu. Kampania wspiera promocję, w której wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci Netii wybierając kontrakt na 24 miesiące, przez pierwsze pół roku za internet zapłacą 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon - 2 zł miesięcznie.




Akcja jest prowadzona w telewizji i kinach, a w najbliższym czasie obejmie również radio. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot znów reklamuje 'Hipnotyzującą promocję' Netii (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl