Tomasz Kot znów reklamuje 'Hipnotyzującą promocję' Netii (wideo)
Rozpoczyna się kolejna część kampanii reklamującej "Hipnotyzującą promocję" Netii. W akcji obejmującej telewizję, radio i kina występuje aktor Tomasz Kot.
W ruszającej właśnie odsłonie kampanii reklamującej
"Hipnotyzującą promocję" Netii aktor Tomasz Kot przedstawia tę
ofertę, ponownie wcielając się w rolę hipnotyzera przypominającego
słynnego Kaszpirowskiego. W akcji oprócz 45-sekundowego spotu
głównego wykorzystywane są dwa 15-sekundowe, które pokazują reakcje
przykładowych odbiorców tego przekazu. Kampania wspiera promocję, w
której wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci Netii wybierając
kontrakt na 24 miesiące, przez pierwsze pół roku za internet
zapłacą 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon - 2 zł
miesięcznie.
Akcja jest prowadzona w telewizji i kinach, a w najbliższym czasie obejmie również radio. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot znów reklamuje 'Hipnotyzującą promocję' Netii (wideo)