SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tomasz Lis na żywo” stracił 250 tys. widzów. 9,8 mln zł z reklam

Emitowana jesienią br. seria programu „Tomasz Lis na żywo” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. straciła 250 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji talk-show zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,8 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia jesiennego sezonu programu „Tomasz Lis na żywo”, nadawanego w poniedziałki o godz. 21.45 (w okresie od 3 września do 17 grudnia br.), wyniosła 2,26 mln osób. Przełożyło się to na 18,67 proc. udziału Dwójki w grupie wszystkich widzów. Gorzej było jednak w grupie komercyjnej, gdzie udział stacji wyniósł tylko 12,40 proc.

Najwięcej widzów (2,89 mln) zgromadziło wydanie z 24 września br., w którym to aktorka Katarzyna Figura opowiadała o tym, jak przez lata była ofiarą przemocy domowej. W tym odcinku również poruszony został temat szokujących otrzęsin w salezjańskim gimnazjum w Lubinie.

Oglądalność programu w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. spadła o 250 tys. widzów. Wtedy bowiem publicystyczny talk-show TVP2 śledziło 2,52 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 20,77 proc. oraz 13,58 proc. (więcej na ten temat).

TVP2 w paśmie emisji programu Tomasza Lisa zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVN z wynikiem na poziomie 19,67 proc., nadająca wówczas „Lekarzy”, „Perfekcyjną panią domu”, „Sekrety chirurgii” oraz „Mentalistę”. Z kolei trzecie miejsce zajął Polsat (18,16 proc.; filmy fabularne), a czwarte – TVP1 (5,71 proc.; spektakle „Teatru TV” oraz dokumenty z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 zajęła trzecie miejsce, przegrywając z Polsatem i TVN.

Wpływy reklamowe z wydań jesiennej serii programu wyniosły 9,8 mln zł. Dla porównania, nadawana rok temu edycja przyniosła 11,2 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).

Program "Tomasz Lis na żywo" po świątecznej przerwie wróci na antenę TVP1 w styczniu 2013 roku.


Topowe odcinki „Tomasza Lis na żywo”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
24-09-2012 2 891 225 24,27% 16,52%
03-12-2012 2 682 686 22,30% 15,04%
10-12-2012 2 625 792 20,65% 12,15%


 Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 2 377 127 19,67% 20,96%
TVP2 – TL 2 256 086 18,67% 12,40%
Polsat 2 194 471 18,16% 23,24%
TVP1 689 880 5,71% 4,65%

Dołącz do dyskusji: „Tomasz Lis na żywo” stracił 250 tys. widzów. 9,8 mln zł z reklam

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TA
I tak smutne, że DoopoLiza ogląda tylu ludzi... :(
0 0
odpowiedź
User
p.T.
Jak zawsze jest świetny.
0 0
odpowiedź
User
agness
W sumie to nie dziwi - program Lisa stał się przewidywalny do bólu - te same tyrady nawiedzonego salonowca, ośmieszanie i kopanie opozycji. Kto chce słuchać i oglądać tak "obiektywnego" dziennikarza. No ale bez przesady - TVP nie da umrzeć z głodu Tomkowi - nowy, lukratywny kontrakt zapewne już czeka.
0 0
odpowiedź