SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,79 mln widzów Top of the Top Sopot Festival 2021

Tegoroczną edycję Top of the Top Sopot Festival oglądało średnio 1,79 mln widzów, o 80 tys. mniej niż odsłonę widowiska sprzed dwóch lat. TVN w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 11,25 mln zł.

Top of the Top Sopot Festival 2021 na antenie TVN transmitowany był przez trzy dni - w okresie od 17 do 19 sierpnia br. Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 1,79 mln widzów, co przełożyło się na 17,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Hitem drugi dzień

Największą popularnością cieszył się drugi dzień imprezy, który śledziło 1,92 mln osób, co przełożyło się  na 18,66 proc. udziału w 4+ i 20,48 proc. w 16-49. Tego dnia miały miejsce koncerty „#I dance in Opera Leśna” oraz „#Top of the Top Challenge”.

Wtorkowy festiwal, gdy w Sopocie odbywał się duży koncert - „#Forever Young” i „#I love Sopot”, oglądało średnio 1,76 mln widzów przy udziałach na poziomie 16,77 proc. i 18,78 proc.

Trzeciego dnia miał miejsce podzielony na dwie części koncert „TVN24 #Nasze20lecie”. Transmisja zgromadziła średnio 1,69 mln widzów (odpowiednio 16,10 proc. i 18,24 proc. udziału). Poza emisją live w TVN i Playerze, czwartkową relację z Top of the Top Sopot Festival 2021 można było zobaczyć również w streamingu na portalach Onet.pl, WP i gazeta.pl.

TVN liderem

Top of the Top Sopot Festival 2021 miał o 80 tys. widzów mniej niż poprzednia edycja muzycznego wydarzenia, którą dwa lata temu (tj. w okresie od 13 do 15 sierpnia 2019 roku) śledziło średnio 1,74 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 16,05 proc. w 4+, 16,81 proc. w 16-49 i 16,88 proc. w 16-49. W ub.r. Top of the Top Sopot Festival nie odbył się w związku z epidemią.

TVN w czasie transmisji z festiwalu był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 7,33 proc. zajęła TVP1, trzeci był Polsat (5,82 proc.), a czwarta - TVP2 (3,52 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN miał zdecydowanie większą przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.

- Czujemy podwójną satysfakcję, że udało nam się wyprodukować wydarzenie istotne artystycznie, które jednocześnie uzyskało dobre wyniki oglądalności. To daje nam motywację do kontynuowania tej drogi. W związku z tym chciałbym serdecznie podziękować artystom, prowadzącym, realizatorom, współpracownikom i naszym partnerom, którzy mieli swój kluczowy wkład w ostateczny efekt artystyczny festiwalu. Oddzielne podziękowania kieruję do TVN Grupa Discovery za zaufanie, wsparcie i bardzo dobrą współpracę na wielu poziomach - komentuje Marcin Perzyna, producent i reżyser Top of the Top Sopot Festival 2021.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół tegorocznej muzycznej imprezy TVN wyniosły 11,25 mln zł. Dwa lata temu Top of the Top Sopot Festival z reklam zarobił 8,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Producentem Top of the Top Sopot Festival jest firma Festival Group.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,79 mln widzów Top of the Top Sopot Festival 2021

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja_2021
Widzów odrobinę mniej niż 2 lata temu, ale udziały dużo wyższe niz w ciągu ostatnich 5 lat. To jest sukces tego festiwalu zwłaszcza, że emitowanych był w środku tygodnia i to do późna. Konkurencja w tym czasie zmiażdżona co znaczy, że festiwale nadal są oglądane.
0 0
odpowiedź
User
Maja
Brawo TVN!!!!
0 0
odpowiedź
User
Stavros
Najlepszy festiwal od lat. Nie przypominam sobie innego wydarzenia muzycznego z tak szerokim i różnorodnym składem artystów.
Fakt, że można osiągnąć takie wyniki oglądalności bez disco polo przywraca wiarę w polskiego widza.
0 0
odpowiedź