Topnieje segment dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu 2016 roku wyniosła 201 629 egz. i w porównaniu do kwietnia 2015 roku zmalała o 20,72 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,82 proc. do 172 211 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 92 907 egz., po spadku o 15,06 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 84 686 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 27,89 proc.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
276 575 |
201 629 |
201 629 |
355 500 |
254 321 |
254 321 |
-20,72% |
Tina |
292 468 |
172 211 |
172 211 |
326 613 |
193 097 |
193 097 |
-10,82% |
Naj |
172 462 |
92 907 |
92 907 |
213 544 |
109 376 |
109 376 |
-15,06% |
Pani Domu |
131 953 |
84 777 |
84 686 |
193 020 |
117 526 |
117 435 |
-27,89% |
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. również prawie wszystkie dwutygodniki odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej też straciła „Pani Domu” - było to 14,62 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
276 575 |
201 629 |
201 629 |
286 301 |
222 831 |
222 831 |
-9,51% |
Tina |
292 468 |
172 211 |
172 211 |
293 287 |
186 876 |
186 876 |
-7,85% |
Naj |
172 462 |
92 907 |
92 907 |
179 442 |
103 291 |
103 291 |
-10,05% |
Pani Domu |
131 953 |
84 777 |
84 686 |
141 942 |
99 274 |
99 183 |
-14,62% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Topnieje segment dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży