Trójwymiarowe murale reklamują Tyskie Klasyczne
W ramach kampanii reklamowej piwa Tyskie Klasyczne (Kompania Piwowarska) pojawiły się trójwymiarowe murale. Za przygotowanie i wdrożenie tych nośników odpowiada dom mediowy Starcom.
Trójwymiarowe murale Tyskiego Klasycznego przedstawiają składniki, z których jest warzone to piwo: szyszki chmielu i kłosy jęczmienia. Pośrodku znajduje się trójwymiarowa, wykonana z żywicy butelka tego piwa, a nad nią charakterystyczne dla danego miasta budynki. Z kolei poniżej umieszczono przycisk „polub w realu”, który przypomina opcje znane z portali społecznościowych. Ten przycisk pozwala dać wyraz swojej sympatii do muralu, a liczba osób, które to zrobiły, wyświetla się na położonym obok ekranie.
Murale pojawiły się na ścianach budynków w Katowicach, Krakowie i Tychach. Są elementem kampanii Tyskiego Klasycznego, która pod hasłem „Nic dodać” rozpoczęła się w połowie maja (przeczytaj więcej o tej akcji). Będą eksponowane do połowy lipca.
Za kreację murali oraz zakup mediów na potrzeby całej kampanii odpowiada dom mediowy Starcom. Obsługą z zakresu BTL oraz przygotowaniem key visual zajęła się Tequila Polska, natomiast działania w internecie, w tym w social media, oraz w mediach lokalnych prowadzi agencja Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: Trójwymiarowe murale reklamują Tyskie Klasyczne