SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN: jednocyfrowe tempo wzrostu wartości rynku reklamy TV w 2010 r.

Grupa TVN spodziewa się, że w 2010 r. wartość rynku reklamy telewizyjnej będzie rósł w tempie jednocyfrowym, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów. W takim samym tempie ma rosnąć reklama typu display w internecie.

"Szacujemy, że rynek reklamy TV i internetowej typu display wykaże niską jednocyfrową dynamikę wzrostu" - czytamy w prezentacji.

Grupa zakłada, że kanał TVN i Onet co najmniej utrzymają swój udział w rynku. Spółka nie podała szacunków dotyczących całego rynku. Wcześniej, tego samego dnia - w raporcie kwartalnym - TVN ocenił, że wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej umocni się na początku tego roku, nie podano jednak szczegółowych założeń.

W 2009 roku grupa TVN miała 420,82 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 363,68 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2123,37 mln zł wobec 1897,31 mln zł.

Dołącz do dyskusji: TVN: jednocyfrowe tempo wzrostu wartości rynku reklamy TV w 2010 r.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rtl
a bedzie teresa orlowski po 23.00 ?
odpowiedź
User
bara
No a wczoraj podano w tym serwisie, ze w radio jest prawie 100 % wzrost wydatków na reklamę.... cuda...
odpowiedź