SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN nowym liderem, tracą Polsat i TVP1. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta również była pierwsza wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego TVN w okresie od 27 października do 2 listopada 2014 roku zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 13,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. W poprzednim tygodniu stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z kolei na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,89 pkt. proc. i wyniósł 12,19 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,85 proc., po spadku o 0,47 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,48 proc.; do góry o 0,60 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (2,96 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Polsat 2 (1,65 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Puls 2 (1,63 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TTV (1,40 proc.; + 0,15 pkt. proc.), TV6 (1,08 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,05 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,91 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVP ABC (0,78 proc.; + 0,05 pkt. proc.) i AXN (0,70 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

20.10 - 26.10.2014 r.

27.10 - 02.11.2014 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN

865 732

13,01%

861 403

13,16%

2

Polsat

870 252

13,08%

798 138

12,19%

3

TVP1

753 112

11,32%

710 170

10,85%

4

TVP2

590 714

8,88%

620 696

9,48%

5

TV PULS

217 484

3,27%

213 075

3,26%

6

TVN7

223 586

3,36%

205 194

3,14%

7

TV4

191 572

2,88%

194 006

2,96%

8

TVN24

182 871

2,75%

165 898

2,53%

9

TVP INFO

181 948

2,73%

160 469

2,45%

10

Polsat2

104 370

1,57%

107 933

1,65%

11

Puls 2

103 624

1,56%

106 869

1,63%

12

TTV - Twoja Telewizja

82 968

1,25%

91 859

1,40%

13

TVP Seriale

86 803

1,30%

85 295

1,30%

14

TV6

69 738

1,05%

70 919

1,08%

15

TVP Regionalna

63 578

0,96%

68 579

1,05%

16

Polsat News

70 628

1,06%

65 848

1,01%

17

TVP Rozrywka

55 305

0,83%

59 701

0,91%

18

TVP ABC

48 359

0,73%

50 726

0,78%

19

TVN Style

45 264

0,68%

46 441

0,71%

20

AXN

42 878

0,64%

46 131

0,70%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,30 pkt. proc. do 14,55 proc. udziału. Druga lokata należała do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,61 pkt. proc. do 13,71 proc.

Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała TVP2 - wzrost o 0,76 pkt. proc. do 8 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Jedynka (w dół o 1,30 pkt. proc. do 7,02 proc.).

Wszyscy 16-49

20.10 - 26.10.2014 r.

27.10 - 02.11.2014 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN

386 666

14,85%

383 421

14,55%

2

Polsat

372 914

14,32%

361 063

13,71%

3

TVP2

188 445

7,24%

210 882

8,00%

4

TVP1

216 629

8,32%

185 027

7,02%

5

TV PULS

103 724

3,98%

102 796

3,90%

6

TV4

84 171

3,23%

94 375

3,58%

7

TVN7

81 675

3,14%

82 634

3,14%

8

Puls 2

44 122

1,69%

49 005

1,86%

9

TVN24

58 822

2,26%

47 023

1,78%

10

Polsat2

41 946

1,61%

45 612

1,73%

11

TTV - Twoja Telewizja

37 398

1,44%

45 059

1,71%

12

TV6

32 444

1,25%

37 259

1,41%

13

TVP Seriale

33 899

1,30%

33 937

1,29%

14

Discovery

22 059

0,85%

26 304

1,00%

15

Eska TV

24 366

0,94%

25 381

0,96%

16

TVP INFO

32 242

1,24%

25 340

0,96%

17

TVN Style

23 308

0,90%

25 188

0,96%

18

TVP Rozrywka

21 798

0,84%

24 171

0,92%

19

Polo TV

23 545

0,90%

23 706

0,90%

20

ATM Rozrywka

26 032

1,00%

22 655

0,86%

Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, tracą Polsat i TVP1. „M jak miłość” hitem tygodnia

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rolnik szuka żony
coraz wyżej ten program:) i fajnie, bo lubie go oglądać
0 0
odpowiedź
User
ani grosza
16-49 w tej grupie media publiczne ponoszą totalną klęskę, jak tak dalej się utrzyma to TTV będzie miała porównywalną widownię - już 2 razy więcej niż info a do TVP1 brakuje tylko 5% - parę darmowych meczy i stanie się to możliwe
0 0
odpowiedź
User
bat na debili
@ani grosza, gówno stanie się możliwe. TTV nie pokazuje mecze codziennie, chyba wiesz o tym?
0 0
odpowiedź