TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Play wyprzedził TVN Turbo
W marcu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostał TVN Style. Największymi wzrostami w zestawieniu pochwalić się mogły Kuchnia+ i Polsat Play. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.
Udział będącego liderem kanału TVN Style w marcu 2014 roku wyniósł 0,64 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 4,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 25,64 proc. i wyniósł 0,49 proc. W marcu 2013 roku stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,45 proc., po wzroście o 9,76 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 33,33 proc., pochwalić się mogła Kuchnia+. Jej średni udział w marcu br. wyniósł 0,12 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 50 proc. do poziomu 0,01 proc.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
marzec 2013 |
marzec 2014 |
|||
SHR % |
SHR % |
|||
TVN Style |
41 699 |
0,61% |
42 699 |
0,64% |
Polsat Play |
26 637 |
0,39% |
32 424 |
0,49% |
TVN Turbo |
28 204 |
0,41% |
30 033 |
0,45% |
Polsat Cafe |
19 371 |
0,28% |
22 353 |
0,34% |
TLC |
24 573 |
0,36% |
21 006 |
0,32% |
kuchnia+ |
5 934 |
0,09% |
8 091 |
0,12% |
Domo+ |
5 193 |
0,08% |
6 250 |
0,09% |
Polsat Food |
3 358 |
0,05% |
3 200 |
0,05% |
BBC Lifestyle |
2 894 |
0,04% |
3 031 |
0,05% |
Viacom Blink |
1 090 |
0,02% |
490 |
0,01% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zwiększył się tutaj o 7,32 proc. i wyniósł 0,88 proc.
Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,70 proc.; wzrost o 7,69 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,63 proc.; do góry o 36,96 proc.).
W tym ujęciu największym wzrostem (o 40 proc. do 0,14 proc. udziału) także mogła pochwalić się stacja Kuchnia+. Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 100 proc. W praktyce średnia dobowa widownia tej stacji wyniosła zaledwie 97 osób.
Stacja |
16-49 |
|||
marzec 2013 |
marzec 2014 |
|||
SHR % |
SHR % |
|||
TVN Style |
22 624 |
0,82% |
23 011 |
0,88% |
TVN Turbo |
17 908 |
0,65% |
18 081 |
0,70% |
Polsat Play |
12 656 |
0,46% |
16 271 |
0,63% |
TLC |
14 789 |
0,54% |
10 672 |
0,41% |
Polsat Cafe |
9 739 |
0,35% |
9 621 |
0,37% |
kuchnia+ |
2 800 |
0,10% |
3 680 |
0,14% |
Domo+ |
2 023 |
0,07% |
2 143 |
0,08% |
BBC Lifestyle |
1 555 |
0,06% |
2 086 |
0,08% |
Polsat Food |
2 008 |
0,07% |
2 070 |
0,08% |
Viacom Blink |
251 |
0,01% |
97 |
0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Play wyprzedził TVN Turbo