SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2016 roku

W 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w 2016 roku wyniósł 0,70 proc., po wzroście w porównaniu do 2015 roku o 4,48 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,55 proc. i wyniósł 0,57 proc.

Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 6,25 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w ub.r. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.

Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 18,75 proc. do 0,13 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Dynamika

rok

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,67%

0,70%

4,48%

Polsat Play

0,53%

0,57%

7,55%

TVN Turbo

0,48%

0,51%

6,25%

Polsat Cafe

0,38%

0,41%

7,89%

TLC

0,35%

0,31%

-11,43%

Domo+

0,12%

0,16%

33,33%

Discovery Life

0,16%

0,13%

-18,75%

Kuchnia+

0,09%

0,10%

11,11%

Polsat Food

0,09%

0,09%

0,00%

Lifetime

0,02%

0,07%

250,00%

BBC Lifestyle

0,06%

0,05%

-16,67%

E!Entertainment

0,03%

0,04%

33,33%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w ub.r. wyniósł 0,95 proc., po wzroście o 5,56 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,82 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 12,33 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,67 proc. (bez zmian).

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 200 proc. do 0,06 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazły się ex aequo dwie stacje: TLC (0,40 proc. udziału) i Discovery Life (0,15 proc. udziału). Obie anteny zanotowały spadek oglądalności, wynoszący 16,67 proc.

Wirtualnemedia.pl

16-49

Dynamika

rok

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,90%

0,95%

5,56%

TVN Turbo

0,73%

0,82%

12,33%

Polsat Play

0,67%

0,67%

0,00%

TLC

0,48%

0,40%

-16,67%

Polsat Cafe

0,39%

0,39%

0,00%

Domo+

0,12%

0,16%

33,33%

Discovery Life

0,18%

0,15%

-16,67%

Kuchnia+

0,09%

0,10%

11,11%

Polsat Food

0,10%

0,10%

0,00%

BBC Lifestyle

0,08%

0,07%

-12,50%

E!Entertainment

0,06%

0,07%

16,67%

Lifetime

0,02%

0,06%

200,00%

W grudniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w grupie 4+, ex aequo z udziałem na poziomie 0,60 proc., były dwie stacje: Polsat Play (wzrost o 7,14 proc.) i TVN Style (w dół o 13,04 proc.). Z kolei w grupie 16-49 udział liderującego TVN Style zmniejszył się o 9,78 proc. do 0,83 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Dynamika

grudzień

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

Polsat Play

0,56%

0,60%

7,14%

TVN Style

0,69%

0,60%

-13,04%

TVN Turbo

0,46%

0,49%

6,52%

Polsat Cafe

0,34%

0,41%

20,59%

TLC

0,25%

0,25%

0,00%

Domo+

0,12%

0,13%

8,33%

Discovery Life

0,13%

0,09%

-30,77%

Polsat Food

0,09%

0,09%

0,00%

Kuchnia+

0,09%

0,08%

-11,11%

Lifetime

0,04%

0,07%

75,00%

BBC Lifestyle

0,05%

0,06%

20,00%

E!Entertainment

0,02%

0,02%

0,00%

Wirtualnemedia.pl

Wirtualnemedia.pl

16-49

Dynamika

grudzień

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,92%

0,83%

-9,78%

TVN Turbo

0,66%

0,78%

18,18%

Polsat Play

0,74%

0,69%

-6,76%

Polsat Cafe

0,32%

0,38%

18,75%

TLC

0,32%

0,33%

3,13%

Domo+

0,11%

0,15%

36,36%

Discovery Life

0,13%

0,11%

-15,38%

Polsat Food

0,11%

0,10%

-9,09%

Kuchnia+

0,07%

0,08%

14,29%

BBC Lifestyle

0,07%

0,06%

-14,29%

Lifetime

0,03%

0,05%

66,67%

E!Entertainment

0,04%

0,04%

0,00%

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2016 roku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
milek
Łupina wymiata. Wszystkim spada a jej rośnie
0 0
odpowiedź
User
milek
Łupina wymiata. Wszystkim spada a jej rośnie
0 0
odpowiedź
User
Polak
Ile jest tych punktów pomiaru? Mówiło się że 2000? 4000? 100%/2000 = 0,05% Jak więc mierzyć coś co ma 0,03% lub nawet 1,5% i być w zgodzie z tym co od Mezopotamii, przez Indie, Egipt, Grecję i czasy nowożytne wymyślili statystycy i matematycy?
0 0
odpowiedź