SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 liderem kanałów informacyjnych w maju, TVP3 z największym wzrostem, zerowy udział News24

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w maju br. była telewizja TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TVP3, a najwięcej straciły Polsat News i TV Republika. Zerowy udział miał News24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Średni dobowy udział TVN24 w maju 2023 roku wyniósł 4,68 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 4,40 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wiceliderem było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,68 proc. (po spadku o 12,52 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W maju br. kanał miał 1,65 proc. udziału, po spadku względem maja 2022 roku o 16,67 proc. - największym w zestawieniu (ex aequo z TV Republika – wynik tego kanału zmniejszył się o także 16,67 proc. do 0,10 proc.).

Tuż za podium znalazł się kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,95 proc. (do góry o 14,45 proc. - największy wzrost w zestawieniu).

Czołową piątkę uzupełnia kanał Wydarzenia24. Średni rynkowy udział stacji w maju br. wyniósł 0,67 proc. Stacja względem maja 2022 roku zanotowała wzrost o 3,08 proc.

Tylko 68 widzów News24

Ostatni w zestawieniu był nowy kanał News24 (uruchomiony przez Astro), który nadaje od marca ub.r. Stację w maju br. śledziło średnio zaledwie 68 widzów.

Największy udział (5,78 proc.) wśród grup kanałów newsowych w maju br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca spadek o 3,67 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 8,90 proc. do 5,63 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych stopniał o 7 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w maju 2023 roku wyniósł 13,99 proc. Było to o 7,23 proc. mniej niż w maju 2022 roku.

TVN24 na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w maju 2023 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,28 proc., po wzroście o 0,31 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 1,74 proc. udziału, po spadku o 26,89 proc. - największym w zestawieniu. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,16 proc. (spadek o 23,18 proc.).

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był też TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,60 proc. udziału, po spadku o 0,55 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,47 proc. udziału w rynku, po spadku o 13,24 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem kanałów informacyjnych w maju, TVP3 z największym wzrostem, zerowy udział News24

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vyv
widać klakierzy do boju . A prawda daleko w tyle ...? historia oceni a ludzie nie za pomną .
odpowiedź
User
gadget insp.
" Ostatni w zestawieniu był nowy kanał News24 (uruchomiony przez Astro), który nadaje od marca ub.r. Stację w maju br. śledziło średnio zaledwie 68 widzów. " .... nawet rodziny pracowników nie oglądają ? :P
odpowiedź
User
Jacek
TVN24, TVP INFO to są tuby propagandowe Platformy i PIS. Stacje te oglądają fanatycy obu stron sceny politycznych, którzy nienawidzą się nawzajem. Zarówno TVN 24 jak i TVP INFO pracują propagandziści PO, PIS a nie dziennikarze
odpowiedź