SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP 2: program Beaty Pawlikowskiej przegrał z konkurencją

Prowadzony przez Beatę Pawlikowską show „Zagadkowa blondynka”, który jesienią pokazywała Dwójka, oglądało mniej widzów niż programy nadawane w tym czasie przez głównych konkurentów TVP 2.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność „Zagadkowej blondynki” wyniosła 1,78 mln osób, co dało stacji 12,60 proc. udziału w  grupie wszystkich widzów i 11,12 proc. w komercyjnej 16-49.

Program w październiku br. nadawany był w piątki o 19.05 i notował wtedy udział w grupie 4+ wynoszący niewiele mniej lub niewiele ponad 11 proc. W listopadzie emisja została przeniesiona na taką samą godzinę w sobotę i wtedy udział wzrósł, bo kształtował się już powyżej ok. 13. proc.

W paśmie emisji „Zagadkowej blondynki” Dwójka przegrywała ze wszystkimi swoimi konkurentami. Liderem w tym czasie była stacja TVN, która nadawała „Fakty”, „Sport”, „Pogodę” i „Uwagę!”, co dawało jej 25,19 proc. udziału w rynku. Dalej uplasowały się: TVP 1 („Wieczorynka”, „Wiadomości”; 22,37 proc.) i Polsat („Wydarzenia”, „Synowie”; 15,29 proc.)

Wpływy z reklam nadanych przy programie wyniosły 3,3 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Dane telemetryczne pokazują, iż ”Zagadkową blondynkę” oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Na razie nie zapadła decyzja, czy wiosną na antenie TVP 2 pojawi się kolejna edycja programu.
 

Oglądalność „Zagadkowej blondynki” odcinek po odcinku

Zagadkowa blondynka

Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
02-10-20091 480 81611,27%11,82%
09-10-20091 487 41811,11%10,84%
16-10-20091 552 78210,93%9,88%
23-10-20091 484 89710,98%9,82%
30-10-20091 720 60611,96%10,76%
07-11-20091 919 60512,96%10,86%
14-11-20092 092 57814,39%11,41%
21-11-20092 024 05513,90%10,80%
28-11-20091 862 57113,62%12,16%
05-12-20091 913 52213,17%11,30%
12-12-20091 950 47713,57%11,56%
19-12-20092 008 52213,75%12,32%
średnia1 779 34712,60%11,12%



Widownia show na tle konkurencji

Zagadkowa blondynka na tle konkurencji
StacjaAMRSHR %
TVN3 557 42125,19%
TVP 13 159 16522,37%
Polsat2 159 07515,29%
TVP 2 – Zagadkowa blondynka1 779 34712,60%



Profil widowni programu

Zagadkowa blondynkaADH %AFF
PłećMężczyźni38,65%80

Kobiety61,35%118
Wiek4-91,93%32

10-153,19%43

16 - 193,13%52

20 - 243,69%43

25 - 293,84%44

30 - 344,38%55

35 - 394,96%72

40 - 445,64%87

45 - 499,02%122

50 - 5411,35%137

55 - 5913,22%177

60+35,66%188
Wlk. miastaWieś47,38%121

< 50 tys.21,36%90

50-100 tys.8,12%96

100-200 tys.6,64%84

> 200 tys.16,50%80
ZawódTop management4,50%57

Pracownicy średniego szczebla11,08%78

Pracownicy fizyczni i rolnicy19,99%96

Emeryci49,26%186

Inni15,16%50
WykształceniePodstawowe57,67%128

Średnie28,35%94

Wyższe8,86%78

Inne5,12%38

Dołącz do dyskusji: TVP 2: program Beaty Pawlikowskiej przegrał z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl