Twitter pomaga małym firmom
Ponad 6 tysięcy małych brytyjskich firm codziennie korzysta zserwisu Twitter, aby zaoszczędzić na wydatkach marketingowych i byćw kontakcie ze swoimi klientami.
Z badania przeprowadzonego przez operatora komórkowego O2wynika, że z pozwalającego na prowadzenie tzw. mikrobloga serwisukorzysta na wyspach 17 procent małych przedsiębiorstw, a ponad 1/4z nich dołączyła do niego w ciągu ostatniego miesiąca.
62 procent firm korzystających z Twittera jako jedną znajwiększych korzyści z tego wynikających wskazało na oszczędności.16 procent przyznało, że dzięki serwisowi zaoszczędziło nawet do 5tysięcy funtów na marketingu i kosztach rekrutacji.
Z badania O2 wynika również, że 74 procent takich firm korzystaz Twittera aby promować swoją działalność, a 42 procent aby być wkontakcie ze swoimi klientami i dostawcami.
Z kolei ostatnie dane firmy badawczej Nielsen Online pokazują,że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy Twitter zanotował na Wyspachrekordowy wzrost popularności. W lutym z serwisu korzystało ogółem1,78 miliona brytyjskich internautów, podczas gdy rok wcześniejbyło ich tylko około 100 tysięcy.
źródło: NMA
Dołącz do dyskusji: Twitter pomaga małym firmom