Tyskie przygotowuje kibiców do Euro 2008
Na opakowaniach piwa Tyskie pojawiła się biało-czerwona piłka.Ruszyła kampania "Dołącz do reprezentacji", będąca początkiemzakrojonych na dużą skalę działań, podobnych tym, jakie miałymiejsce w 2006 roku przed Mistrzostwami Świata.
Tyskie jest sponsorem polskiej reprezentacji. Właśnie rozpoczęłysię działania związane ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy wpiłce nożnej, które potrwają do czerwca. W ramach akcji około 60osób będzie miało możliwość oglądania finałowych występów polskiejreprezentacji na żywo. Polska na wszystkie mecze Euro 2008 dostałajedynie kilka tysięcy biletów. Dodatkowo prawie 4 tys. kibiców mamożliwość wygrania koszulki reprezentacji z własnym imieniem,nazwiskiem lub pseudonimem.
- To dopiero początek zakrojonej na wielką skalę promocji.Szykujemy coś specjalnego - powiedział portalowi Wirtualnemedia.plPaweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.
Kwiatkowski nie chciał zdradzić, czym tym razem Tyskie zaskoczykibiców. W 2006 roku przed Mistrzostwami Świata do wybranychdzienników dołączono ponad milion specjalnych flag w barwachreprezentacji. Akcja mająca na celu wsparcie polskiej drużyny,okazała się sukcesem marketingowym i reklamowym. Flagi Tyskiewidoczne były wielu miejscach kraju.
- Choć Mistrzostwa Świata w Niemczech są już historią, flaginadal wykorzystuje się przy okazji innych wydarzeń sportowych.Stały się nieodłącznym atrybutem polskiego kibica - dodajeKwiatkowski.
W promocji "Dołącz do reprezentacji" może wziąć udział każdapełnoletnia osoba, która do 30 kwietnia wyśle dwa kody umieszczonepod kapslami butelek i zawleczkami puszek z promocyjnych opakowań.W wybranych lokalach gastronomicznych do każdego kupionego Tyskiegorozdawane są zdrapki z kodami. Kody te należy przesłać SMS-em podwskazany numer. Po 30 kwietnia rozpoczyna się losowanie.
Bilety z udziałem Polaków rozdane będą na mecze w Klagenfurcie iWiedniu.
Dołącz do dyskusji: Tyskie przygotowuje kibiców do Euro 2008