SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„U nas to Rutyna” w nowej kampanii Rutinoscorbinu

GlaxoSmithKline ruszył z nową kampanią reklamową środka na przeziębienia Rutinoscorbin. Za realizację działań pod hasłem „U nas to Rutyna” odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi Interactive Solutions oraz Mediacom Warszawa.

Emitowana od poniedziałku 19 września nowa, jesienno-zimowa kampania ‘Rutinoscorbin - U nas to Rutyna’ realizuje nowe założenia strategiczne marki rozszerzając dotychczasową  główną kompetencję, czyli na pierwsze objawy przeziębienia i grypy o dodatkowe obszary użycia: profilaktycznym działaniu  przed zachorowaniem oraz wspieraniu po chorobie, aby więcej nie chorować.

Agencja Saatchi&Saatchi Interactive Solutions przygotowała 45 sekundowy spot reklamowy pokazujący, że dzięki Rutinoscorbinowi nie trzeba z niczego rezygnować i można sobie pozwolić na więcej, nawet w okresie przeziębień i grypy. W ten sposób brand inspiruje rodziny do wspólnego, aktywnego spędzenia czasu.

Agencja Saatch&Saatchi Interactive Solutions wywalczyła budżet Rutinoscorbin w przetargu, pokonując trzy inne agencje. Ich nazw, podobnie jak i okresu, na jaki zawarto umowę nie ujawniono.

Nowa kampania Rutinoscorbinu obejmuje telewizję, radio i internet.

Za przygotowanie spotu odpowiedzialni byli: Grzegorz Haraziński, brand marketing manager GSK wspólnie z agencją Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. Produkcją reklam zajął się dom produkcyjny Tango Production, postprodukcją – studio Badi Badi. Media zaplanował i kupił Mediacom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: „U nas to Rutyna” w nowej kampanii Rutinoscorbinu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kentina
Nie dajcie się nabierać, dziennie przez rok należy żryć 12 pastylek, a efekt nijaki. To zwykła rutyna, która ma za zadanie uszczelnić naczynia krwionośne. I tyle..............!
odpowiedź
User
Marian
Wręczanie komukolwiek a w szczególności dzieciom tabletek do połknięcia na sucho, jest nieprzemyślaną zachętą do działań wbrew zdrowiu. Nadto nadużywanie Rutinoscorbinu, co dowiedziono, prowadzi do kamicy nerkowej. Reklamy suplementów powinny być oceniane przez kompetentne grono przed puszczeniem na antenę.

odpowiedź