Universal McCann zwycięzcą warsztatów mediowych Grupy Broker FM
Universal McCann zwyciężył w ósmej edycji warsztatów mediowych Grupy Broker FM. Team z tej firmy najlepiej przygotował radiową kampanię reklamową.
W zakończonej właśnie ósmej edycji warsztatów mediowych Grupy Broker FM wzięło udział piętnaście domów mediowych: Carat Polska, Starmedia, Intermedia, Zenithoptimedia, MediaGroup, MediaConcept, Mediacom, PMW, OMD, MPG, Mindshare, Universal McCann, Initiative, MediaDirection i Mediaedge:cia. Ich zadaniem było m.in. przygotowanie radiowej kampanii reklamowej nieistniejącego produktu, który wcześniej nie był promowany w tym medium.
Jury złożone z członków zarządów i dyrektorów marketingu siedmiu
dużych firm najlepiej oceniło projekt teamu Universal
McCann opracowany przez Monikę Wójcicką, Patrycję
Witkowską i Magdalenę Sołtan-Zabielską. Drugie miejsce zajął MPG, a
trzecie - Optimum Media OMD.
Grupa Broker FM jest właścicielem RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz internetowej platformy Miasto Muzyki.
Dołącz do dyskusji: Universal McCann zwycięzcą warsztatów mediowych Grupy Broker FM