SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Universal McCann zwycięzcą warsztatów mediowych Grupy Broker FM

Universal McCann zwyciężył w ósmej edycji warsztatów mediowych Grupy Broker FM. Team z tej firmy najlepiej przygotował radiową kampanię reklamową.

W zakończonej właśnie ósmej edycji warsztatów mediowych Grupy Broker FM wzięło udział piętnaście domów mediowych: Carat Polska, Starmedia, Intermedia, Zenithoptimedia, MediaGroup, MediaConcept, Mediacom, PMW, OMD, MPG, Mindshare, Universal McCann, Initiative, MediaDirection i Mediaedge:cia. Ich zadaniem było m.in. przygotowanie radiowej kampanii reklamowej nieistniejącego produktu, który wcześniej nie był promowany w tym medium.

Jury złożone z członków zarządów i dyrektorów marketingu siedmiu dużych firm najlepiej oceniło projekt teamu Universal McCann opracowany przez Monikę Wójcicką, Patrycję Witkowską i Magdalenę Sołtan-Zabielską. Drugie miejsce zajął MPG, a trzecie - Optimum Media OMD.


Grupa Broker FM jest właścicielem RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz internetowej platformy Miasto Muzyki.

Dołącz do dyskusji: Universal McCann zwycięzcą warsztatów mediowych Grupy Broker FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl