Vision Express reklamuje „wielkie badanie wzroku” (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła kolejną edycję kampanii „Wielkie badanie wzroku”. Działania reklamowe przygotowały i realizują firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe MediaHub.
W ramach akcji od 17 lutego do końca marca w salonach Vision Express badanie wzroku kosztuje tylko 9 zł. Dodatkowo klient może otrzymać kupony zniżkowe: do 150 zł przy zakupie okularów jednoogniskowych za minimum 400 zł, do 300 zł przy zakupie okularów progresywnych za minimum 800 zł oraz do 20 proc. na soczewki kontaktowe.
Na badanie wzroku w ramach kampanii można zapisać się wcześniej na stronie Wielkiebadaniewzroku.pl i telefonicznie (pod numerem 801 909 900).
Akcji towarzyszą reklamy, których bohaterami jest para pracowników Vision Express znana z wielu wcześniejszych kampanii firmy. Działania obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Poprzednia kampania Vision Express, rozpoczęta w połowie stycznia, reklamowała „kosmiczną wyprzedaż”.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Walk Creative, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: Vision Express reklamuje „wielkie badanie wzroku” (wideo)