SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vision Express reklamuje „wielkie badanie wzroku” (wideo)

Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła kolejną edycję kampanii „Wielkie badanie wzroku”. Działania reklamowe przygotowały i realizują firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe MediaHub.

W ramach akcji od 17 lutego do końca marca w salonach Vision Express badanie wzroku kosztuje tylko 9 zł. Dodatkowo klient może otrzymać kupony zniżkowe: do 150 zł przy zakupie okularów jednoogniskowych za minimum 400 zł, do 300 zł przy zakupie okularów progresywnych za minimum 800 zł oraz do 20 proc. na soczewki kontaktowe.

Na badanie wzroku w ramach kampanii można zapisać się wcześniej na stronie Wielkiebadaniewzroku.pl i telefonicznie (pod numerem 801 909 900).

 

Akcji towarzyszą reklamy, których bohaterami jest para pracowników Vision Express znana z wielu wcześniejszych kampanii firmy. Działania obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Poprzednia kampania Vision Express, rozpoczęta w połowie stycznia, reklamowała „kosmiczną wyprzedaż”.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Walk Creative, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Dołącz do dyskusji: Vision Express reklamuje „wielkie badanie wzroku” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magda
Trzeba badać wzrok! Potem koło 40tki nie potrafi się już przeczytać składów produktów na opakowaniu, przecież to przerażające. Ja też nie myślałam o swoim wzroku, ale trafiłam kiedyś do Oko Akcent na Doktora Hanarza i od tego czasu dbam o oczy regularnie, bo nareszcie wiem jak.
odpowiedź