W styczniowym Proficie o skutecznej reklamie
Jak się robi dobre i skuteczne reklamy? Czytelnicy znajdą odpowiedź w styczniowym numerze Profitu. Mechanizm powstawania najbardziej efektywnych reklam pokazano na przykładach wybranych spośród laureatów trzeciej edycji konkursu EFFIE w Polsce. - Łączy je jedno - solidna podbudowa strategiczna - mówi Jakub Stępień, autor artykułu "Jak trafić klienta w portfel".
Ilustracją tekstu jest płyta CD "Reklamy, które najlepiej sprzedają", dołączona do styczniowego numeru magazynu. Na płycie przedstawiono najskuteczniejsze reklamy roku 2001, a jednocześnie finalistów EFFIE 2002 - konkursu nagradzającego rynkowe efekty kampanii reklamowych.
Numer 1/03 Profitu ukaże się na rynku 20 grudnia.
Miesięcznik Profit jest niekwestionowanym liderem w segmencie pism ekonomicznych, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i czytelnictwo:
Dołącz do dyskusji: W styczniowym Proficie o skutecznej reklamie