SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Widownia 'Niani' prawie bez zmian

Czwartą serię 'Niani' oglądało w TVN niemal tyle samo widzów, co pokazywany rok temu drugi sezon sitcomu. O ponad milion złotych wzrosły natomiast wpływy reklamowe.

Średnia oglądalność emitowanej od 10 marca do 16 czerwca br. w TVN czwartej serii „Niani” wyniosła 3,04 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,51 proc. Nieco wyższe były udziały sitcomu w komercyjnej grupie docelowej, gdzie wyniosły 24,86 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.


Wszyscy 4+

16 - 49
DataAMRAMR %SHR %SHR %
10-03-20073 877 62910,78%23,96%27,08%
17-03-20073 895 09110,83%23,53%23,50%
24-03-20073 633 49410,10%21,86%24,64%
31-03-20073 424 3809,52%23,75%29,11%
07-04-20073 542 1519,84%24,05%25,20%
14-04-20073 010 4128,37%23,52%26,46%
21-04-20073 062 0548,51%21,17%22,83%
28-04-20072 935 1628,16%24,06%27,19%
05-05-20072 649 9127,36%20,26%24,19%
12-05-20073 246 8129,02%23,45%25,45%
19-05-20072 260 7096,28%21,21%25,01%
26-05-20072 355 0206,55%21,82%24,66%
02-06-20072 782 4567,73%19,97%20,12%
09-06-20072 216 4176,16%20,90%23,39%
16-06-20072 578 2207,17%22,94%24,02%
średnia3 036 7248,44%22,51%24,86%

Nadawana rok wcześniej, w okresie od 3 marca do 10 czerwca 2006 roku, druga seria „Niani” miała nieco większą widownię, która wyniosła 3,17 mln osób i trochę lepsze udziały w grupie 16-49 lat – 25,43 proc. Minimalnie niższe były natomiast udziały wśród ogółu widzów, które ukształtowały się na poziomie 22,31 proc.

Podczas emisji zakończonego właśnie sezonu, w soboty pomiędzy 20 a 20.30, największą oglądalność miała publiczna Jedynka. Kanał wybierało 3,68 mln osób, a nadawał on Pogodę i filmy fabularne. Na drugim miejscu znalazły się - z niemal identyczną widownią -  Polsat (emitujący „Jak oni śpiewają”) i TVN – obie stacje miały po około 3,04 mln widzów. Czwartą pozycję zajęła Dwójka (1,61 mln).


Wszyscy 4+

16 - 49
StacjaAMRAMR %SHR %SHR %
TVP13 685 54410,24%27,24%25,34%
Polsat3 044 9608,46%22,50%24,25%
Niania - TVN3 036 7248,44%22,51%24,86%
TVP21 608 0534,47%11,88%9,57%

Na reklamach nadawanych wokół czwartej odsłony „Niani” TVN zarobił 10,05 mln zł. To więcej niż rok temu, gdy wpływy ze spotów emitowanych przed, w trakcie i po odcinkach drugiej serii wyniosły 8,88 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W sobotnie wieczory perypetie Frani Maj śledziły głównie kobiety, widzowie pomiędzy 30 a 39 rokiem życia i ci mający więcej niż 45 lat, a także mieszkańcy średnich i dużych miast.



ADH %AFF
PłećMężczyźni36,85%76

Kobiety63,15%122
Wiek4- 9 2,58%42

10- 156,25%79

16 - 194,20%67

20 - 244,68%52

25 - 297,49%89

30 - 347,95%105

35 - 396,69%102

40 - 446,03%89

45 - 498,61%107

50 - 5412,31%149

55 - 5912,13%174

60+21,08%117
Wlk.miastaWieś25,30%66

< 50 tys.22,59%94

50-100 tys.9,38%106

100-200 tys.11,15%139

> 200 tys.31,57%153
ZawódTop management7,81%97

Pracownicy szczebla średniego15,17%126

Pracownicy fizyczni i rolnicy17,66%92

Emeryci35,63%136

Inne23,73%69
WykształceniePodstawowe47,33%104

Średnie32,46%109

Wyższe11,37%106

Inne8,84%63

Serial „Niania” będzie kontynuowany. Zdjęcia do kolejnych dwóch serii rozpoczną się końcem czerwca. W nowych odcinkach, które TVN pokaże jesienią, pojawi się wiele gwiazd m.in. Krystyna Janda, Alina Janowska, Urszula Dudziak, Maria Pakulnis, Rafał Królikowski, Krzysztof Tyniec i Krzysztof Kowalewski. Dwa epizody mają być kręcone w Paryżu.

Dołącz do dyskusji: Widownia 'Niani' prawie bez zmian

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl