Widownia 'Niani' prawie bez zmian
Czwartą serię 'Niani' oglądało w TVN niemal tyle samo widzów, co pokazywany rok temu drugi sezon sitcomu. O ponad milion złotych wzrosły natomiast wpływy reklamowe.
Średnia oglądalność emitowanej od 10 marca do 16 czerwca br. w TVN czwartej serii „Niani” wyniosła 3,04 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,51 proc. Nieco wyższe były udziały sitcomu w komercyjnej grupie docelowej, gdzie wyniosły 24,86 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Wszyscy 4+ | 16 - 49 | |||
Data | AMR | AMR % | SHR % | SHR % |
10-03-2007 | 3 877 629 | 10,78% | 23,96% | 27,08% |
17-03-2007 | 3 895 091 | 10,83% | 23,53% | 23,50% |
24-03-2007 | 3 633 494 | 10,10% | 21,86% | 24,64% |
31-03-2007 | 3 424 380 | 9,52% | 23,75% | 29,11% |
07-04-2007 | 3 542 151 | 9,84% | 24,05% | 25,20% |
14-04-2007 | 3 010 412 | 8,37% | 23,52% | 26,46% |
21-04-2007 | 3 062 054 | 8,51% | 21,17% | 22,83% |
28-04-2007 | 2 935 162 | 8,16% | 24,06% | 27,19% |
05-05-2007 | 2 649 912 | 7,36% | 20,26% | 24,19% |
12-05-2007 | 3 246 812 | 9,02% | 23,45% | 25,45% |
19-05-2007 | 2 260 709 | 6,28% | 21,21% | 25,01% |
26-05-2007 | 2 355 020 | 6,55% | 21,82% | 24,66% |
02-06-2007 | 2 782 456 | 7,73% | 19,97% | 20,12% |
09-06-2007 | 2 216 417 | 6,16% | 20,90% | 23,39% |
16-06-2007 | 2 578 220 | 7,17% | 22,94% | 24,02% |
średnia | 3 036 724 | 8,44% | 22,51% | 24,86% |
Nadawana rok wcześniej, w okresie od 3 marca do 10 czerwca 2006 roku, druga seria „Niani” miała nieco większą widownię, która wyniosła 3,17 mln osób i trochę lepsze udziały w grupie 16-49 lat – 25,43 proc. Minimalnie niższe były natomiast udziały wśród ogółu widzów, które ukształtowały się na poziomie 22,31 proc.
Podczas emisji zakończonego właśnie sezonu, w soboty pomiędzy 20 a 20.30, największą oglądalność miała publiczna Jedynka. Kanał wybierało 3,68 mln osób, a nadawał on Pogodę i filmy fabularne. Na drugim miejscu znalazły się - z niemal identyczną widownią - Polsat (emitujący „Jak oni śpiewają”) i TVN – obie stacje miały po około 3,04 mln widzów. Czwartą pozycję zajęła Dwójka (1,61 mln).
Wszyscy 4+ | 16 - 49 | |||
Stacja | AMR | AMR % | SHR % | SHR % |
TVP1 | 3 685 544 | 10,24% | 27,24% | 25,34% |
Polsat | 3 044 960 | 8,46% | 22,50% | 24,25% |
Niania - TVN | 3 036 724 | 8,44% | 22,51% | 24,86% |
TVP2 | 1 608 053 | 4,47% | 11,88% | 9,57% |
Na reklamach nadawanych wokół czwartej odsłony „Niani” TVN zarobił 10,05 mln zł. To więcej niż rok temu, gdy wpływy ze spotów emitowanych przed, w trakcie i po odcinkach drugiej serii wyniosły 8,88 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W sobotnie wieczory perypetie Frani Maj śledziły głównie kobiety, widzowie pomiędzy 30 a 39 rokiem życia i ci mający więcej niż 45 lat, a także mieszkańcy średnich i dużych miast.
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 36,85% | 76 |
Kobiety | 63,15% | 122 | |
Wiek | 4- 9 | 2,58% | 42 |
10- 15 | 6,25% | 79 | |
16 - 19 | 4,20% | 67 | |
20 - 24 | 4,68% | 52 | |
25 - 29 | 7,49% | 89 | |
30 - 34 | 7,95% | 105 | |
35 - 39 | 6,69% | 102 | |
40 - 44 | 6,03% | 89 | |
45 - 49 | 8,61% | 107 | |
50 - 54 | 12,31% | 149 | |
55 - 59 | 12,13% | 174 | |
60+ | 21,08% | 117 | |
Wlk.miasta | Wieś | 25,30% | 66 |
< 50 tys. | 22,59% | 94 | |
50-100 tys. | 9,38% | 106 | |
100-200 tys. | 11,15% | 139 | |
> 200 tys. | 31,57% | 153 | |
Zawód | Top management | 7,81% | 97 |
Pracownicy szczebla średniego | 15,17% | 126 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,66% | 92 | |
Emeryci | 35,63% | 136 | |
Inne | 23,73% | 69 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 47,33% | 104 |
Średnie | 32,46% | 109 | |
Wyższe | 11,37% | 106 | |
Inne | 8,84% | 63 |
Serial „Niania” będzie kontynuowany. Zdjęcia do kolejnych dwóch serii rozpoczną się końcem czerwca. W nowych odcinkach, które TVN pokaże jesienią, pojawi się wiele gwiazd m.in. Krystyna Janda, Alina Janowska, Urszula Dudziak, Maria Pakulnis, Rafał Królikowski, Krzysztof Tyniec i Krzysztof Kowalewski. Dwa epizody mają być kręcone w Paryżu.
Dołącz do dyskusji: Widownia 'Niani' prawie bez zmian