Wielka Zimowa Wyprzedaż w Ikea
Ikea wraz z agencją Leo Burnett przygotowała spot telewizyjny reklamujący zimową wyprzedaż.
Wielka Zimowa Wyprzedaż rozpoczyna się zwykle zaraz po świętach i trwa do końca stycznia.
Celem działań reklamowych jest wzrost świadomości marki, a także dotarcie do konsumentów z komunikatem, że warto być pierwszym, bądź jednym z pierwszych na wyprzedaży i skorzystać z najatrakcyjniejszej oferty. Fakt bycia pierwszym ma tym większe znaczenie, że w okresie poświątecznym konsumenci są bombardowani wieloma ofertami przecen i promocji.
Strategia objęta przez IKEA ma na celu ściągnięcie do sklepów potencjalnych klientów, zanim trafią do sklepów konkurencji.
Klient: IKEA Retail Sp. z o.o.
Przedstawiciel Klienta: Urszula Eriksen - Advertising/Web Manager
Kategoria rynkowa: sprzedaż detaliczna - wyposażenie wnętrz
Tytuł: Ikea Polarnik
Typ reklamy: Tv
Czas trwania: 30"
Agencja: Leo Burnett
Przedstawiciel agencji: David Meister, Emilia Sikora
Dyrektor kreatywny: Martin Winther
Art Director: Martin Winther
Copywriter: Maciej Porębski
Reżyser: Nic & Sune.
Dołącz do dyskusji: Wielka Zimowa Wyprzedaż w Ikea