Durex i Abstra przygotowały "Wielki Test Wiedzy O Seksie"
Marka Durex i Abstra wystartowali z nowym formatem edukacyjno-rozrywkowego kanału „Jak TO robić?”. W nowej odsłonie kanału zaproszeni goście sprawdzą swoją wiedzę dotyczącą seksu w „Wielkim Teście Wiedzy”.
„Wielki Test Wiedzy o Seksie” stanowi swoiste zwieńczenie projektu „Jak TO robić?”. Nowa formuła zakłada 16 odcinków, z czego pierwszy został opublikowany 22 lutego na kanale „Jak TO robić?”. Runda finałowa formatu będzie miała miejsce w grudniu 2021 r.
Nowy format w "Jak TO robić"
W nowym formacie w każdym z 16 odcinków trzech zaproszonych gości ze świata YouTube sprawdzi swoją wiedzę na tematy związane z seksem czy relacjami. W projekcie wystąpią m.in. Natsu, MartiRenti, Nadia Długosz, Patrycja Mołczanow, Rafał Masny, Czarek Jóźwik, Marcin Dubiel, Gimper czy Paweł Svinarski.
Prowadzącą „Wielkiego Testu Wiedzy o Seksie” jest Maja Wacnik – znana już widzom z kanału ,,Jak To Robić?”.
- Jest nam niezmiernie miło, że wraz z marką Durex możemy tworzyć fantastyczne medium - , stanowiące źródło rzetelnej wiedzy na tematy związane z dojrzewaniem, seksem, które z roku na rok cieszy się większym zainteresowaniem. To bardzo satysfakcjonujące, że jako Abstra możemy przysłużyć się do propagowania edukacji seksualnej wśród nastolatków w Polsce wykorzystując najlepiej przystosowany do tego kanał jakim jest YouTube - powiedziała, Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. sprzedaży i realizacji komercyjnej w Abstra.
Jak zapowiedzieli twórcy kanału, emisja programu będzie odbywała się raz na miesiąc.
Za kreację, produkcję oraz strategię promocji i dystrybucji, a także prowadzenie oficjalnego konta na Instagramie odpowiada Abstra.
Kanał "Jak TO robić?' działa na YooTube od lutego 2019 roku. Zyskał 213 tys. subskrypcji. Był to pierwszy kanał w Grupie Abstra realizowany na zlecenie i we współpracy z komercyjnym partnerem - właścicielem marki Durex, Reckitt Benckiser.
Dołącz do dyskusji: Durex i Abstra przygotowały "Wielki Test Wiedzy O Seksie"