Wielkie przeboje Radia Zet
Nowa kampania reklamowa Radia Zet
Dzisiaj rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Radia Zet, której przewodnim hasłem jest "Radio Zet - tylko wielkie przeboje". (więcej poniżej)
|
Elementami kampanii są przede wszystkim billboardy i spoty telewizyjne. W kampanii biorą udział: Anna Maria Jopek, Kora, Golec Orkiestra, Krzysztof Krawczyk i Ryszard Rynkowski.
W spotach telewizyjnych artyści musieli wykazać się dużym poczuciem humoru.
"Wiemy, że już poprzednie spoty były bardzo popularne i chętnie oglądane, a te najnowsze są jeszcze zabawniejsze i bardziej zaskakujące, a artyści po mistrzowsku wcielili się w swoje role" mówi Prezes Radia Zet Robert Kozyra.
W nowej kampanii można usłyszeć utwory zagranicznych artystów, którzy specjalnie dla Radia Zet zgodzili się aby ich przeboje zostały wykorzystane.
- Nowa kampania jest kontynuacją muzycznej kampanii rozpoczętej w styczniu tego roku. Jej celem jest utrwalenie muzycznego wizerunku Radia Zet jako tego, które na swojej antenie gra tylko wielkie przeboje największych i najpopularniejszych artystów zarówno polskiej jak i światowej sceny muzycznej. "Radio Zet jest kojarzone z nazwiskami największych i najpopularniejszych artystów. Nie tylko gramy ich wielkie przeboje, ale patronujemy płytom i koncertom. Konsekwentnie umacniamy swój muzyczny wizerunek" - podkreśla Prezes Robert Kozyra.
Kampania obejmuje swym zasięgiem billboardy w całej Polsce, prase oraz reklamę telewizyjną. Kreację przygotowali Marek Bimer i Janusz Mazurczak, a spoty wyreżyserował Tomasz Konecki.
A jak Państwo oceniają nową kampanię reklamową Radia Zet? Zapraszamy do komentowania za pomocją opcji "dodaj komentarz".
Dołącz do dyskusji: Wielkie przeboje Radia Zet