SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wizerunkowa kampania reklamowa Lotto ma zachęcać do grania bez zględu na kumulacje

Totalizator Sportowy planuje nowe działania reklamowe gry losowej Lotto. Zaplanowana kampania - w przeciwieństwie do ostatnich, głównie produktowych - będzie miała charakter wizerunkowy.

Zaplanowana kampania ma mieć charakter wizerunkowy. Koncentrować się będzie na podstawowych atrybutach tej marki gry liczbowej:  możliwości gry o wielką wygraną, dającej każdemu realną szansę na spełnienie wszystkich marzeń.

Z badań IQS przeprowadzonych dla spółki w tym roku wynika, że świadomość top of mind dla marki Lotto wynosi 65 proc., znajomość spontaniczna - 75 proc., a wspomagana - 93 proc. Duży Lotek spontanicznie wymieniany jest przez 35 proc. ankietowanych co oznacza znaczny spadek w ciągu ostatnich dwóch lat (z 66 proc.).

Dotychczas marka Lotto była reklamowana zwykle w związku z kumulacjami wygranych, a reklamy pełniły funkcję informacyjną. Teraz Totalizator stawia na działania wizerunkowe. Główny przekaz reklamowy ma w nowych działaniach głosić, że Lotto jest biletem do spełniania marzeń.

Nowa kampania ma zwiększyć wartość sprzedaży gry Lotto w sytuacjach, gdy nie ma wysokich kumulacji, zachęcić do gry nowych klientów a także zwiększyć liczbę osób, które grają przynajmniej raz w tygodniu.

Przygotowaniem akcji zajmą się agencje, które Totalizator właśnie wybiera do kompleksowej współpracy reklamowej - ma być ich maksymalnie cztery. Do ich zadań należeć będzie opracowanie zupełnie nowej kreacji wizerunkowej, w żaden sposób nie powiązanej z kumulacjami. Planowane jest stworzenie zupełnie nowego formatu kreatywnego, na podstawie którego przygotowane zostaną poszczególne reklamy.

Dołącz do dyskusji: Wizerunkowa kampania reklamowa Lotto ma zachęcać do grania bez zględu na kumulacje

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Żorż
Jaka wizerunkowa? Nie ma takich kampanii. Są tylko sprzedażowe.
0 0
odpowiedź
User
Kaletnik
@Żorż, pierwsze słyszę.
0 0
odpowiedź
User
Kinga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
0 0
odpowiedź