SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Włącz rozrywkę” w kampanii laptopów Toshiba

Pod hasłem „Toshiba Fun Włącz rozrywkę” rozpoczęła się kampania promująca nowe notebooki i netbooki Toshiby. Akcję wspierają działania reklamowe w internecie, prasie, sklepach i na outdoorze.

Promocją „Toshiba Fun Włącz rozrywkę” są objęte nowe notebooki tej marki oparte na procesorach Intel Core i3, i5 i i7 oraz netbooki oparte na procesorach Intel Atom. W ramach akcji każdy, kto kupi taki laptop, może go zarejestrować na stronie toshibafun.pl. W zależności od kupionego modelu użytkownikowi przysługuje jeden z trzech pakietów rozrywkowych: Mega, Medium lub Mini, z których każdy zawiera pliki mp3, filmy do obejrzenia on-line oraz dostęp do gier. Kontent ten można wykorzystać do 22 lipca.

Celem promocji jest podkreślenie wysokich parametrów multimedialnych komputerów przenośnych Toshiba, które pozwalają użytkownikom cieszyć się rozrywką na najwyższym poziomie w dowolnym miejscu. Akcję wspierają działania reklamowe obejmujące prasę, internet (największe portale, aktywności na fanpage’u Toshiba Polska na Facebooku), punkty sprzedaży (materiały POS w sklepach partnerskich) oraz outdoor (ponad 200 tablic w 8 głównych miastach).

Dołącz do dyskusji: „Włącz rozrywkę” w kampanii laptopów Toshiba

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl