Wspólne pakiety reklamowe 'GW' i 'Metra'
Od wtorku 25 kwietnia 2006 roku Agora wprowadza wspólną ofertę reklamową 'Gazety Wyborczej' i 'Metra'.
Nowe pakiety 'Pakiet Krajowy 1+1+1=4' i 'Pakiet Krajowy 1+1=10%' pozwolą klientom Agory obniżyć koszty dotarcia od 10% do 25% - podano w komunikacie.
Wspólne pakiety reklamowe „Gazety Wyborczej” i „Metra” zostały opracowane z myślą o klientach Agory korzystających z oferty reklamowej obu gazet lub ze względu na zasięg mogących się nią zainteresować.
W „Pakiecie Krajowym 1+1+1=4” klient kupując jednocześnie trzy ogłoszenia w „Gazecie Wyborczej” i „Metrze” otrzyma czwarte ogłoszenie za darmo.
W przypadku „Pakietu Krajowego 1+1=10%” klient uzyska dodatkowy rabat 10% przy jednoczesnym zakupie ogłoszenia w „Gazecie Wyborczej” i „Metrze”.
Nowe pakiety promocyjne dotyczą grzbietów głównych wydań ogólnopolskich obu gazet.
Dołącz do dyskusji: Wspólne pakiety reklamowe 'GW' i 'Metra'