Współpraca Direct Publishing Group i Ad Meritum
Specjalizująca się w wydawaniu prasy firmowej spółka Direct Publishing Group rozpoczyna strategiczną współpracę z domem sprzedaży prasy Ad Meritum, należącym do grupy CR Media.
Sojusz obu firm ma polegać na dzieleniu się pracą przy bieżących projektach. Najważniejszym jego celem jest zwiększenie poziomu sprzedaży reklam w tytułach custom publishing będących w portfolio obu firm oraz bardziej efektywne wykorzystanie specyficznych możliwości pism korporacyjnych w prasowych kampaniach reklamowych.
Direct Publishing Group nadal będzie sprzedawać reklamy w swoich tytułach za pomocą własnego biura sprzedaży, choć część ich powierzchni reklamowej zostanie zaoferowana we wspólnych pakietach z Ad Meritum. W pewnej perspektywie niektóre pisma DPG mogą zostać włączone do oferty Ad Meritum.
Direct Publishing Group wydaje obecnie 27 tytułów w 25 milionach egzemplarzy i jest największym wydawcą prasy firmowej i korporacyjnej w Polsce. Firma specjalizuje się w wydawaniu na zamówienie prasy typu B2B, B2C oraz magazynów wewnętrznych. Dodatkowo zajmuje się dostarczaniem kontentu dla innych wydawnictw i portali internetowych.
Należący do grupy CR Media Consulting S.A. dom sprzedaży prasy Ad Meritum współpracuje z 20 wydawcami i obsługuje 30 tytułów. W roku 2008 zamierza poszerzyć portfolio o kolejne pisma i zwiększyć ich ilość do 40 pozycji.
Dołącz do dyskusji: Współpraca Direct Publishing Group i Ad Meritum