Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 265 896 egz. i w porównaniu do lutego 2015 roku zmalała o 13,64 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 5,16 proc. do 225 570 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 119 112 egz., po spadku o 27,77 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 120 538 egz., po spadku w skali roku o 23,82 proc.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
324 185 |
265 896 |
265 896 |
402 720 |
307 893 |
307 893 |
-13,64% |
Tina |
307 439 |
225 570 |
225 570 |
352 452 |
237 836 |
237 836 |
-5,16% |
Pani Domu |
171 086 |
119 203 |
119 112 |
239 315 |
164 997 |
164 906 |
-27,77% |
Naj |
189 466 |
120 538 |
120 538 |
259 908 |
158 235 |
158 235 |
-23,82% |
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. prawie wszystkie dwutygodniki odnotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Przyjaciółka” - było to 5,65 proc.
Jedyny spadek, wynoszący 6,14 proc., odnotowała tutaj „Pani Domu”.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
324 185 |
265 896 |
265 896 |
332 489 |
251 687 |
251 687 |
5,65% |
Tina |
307 439 |
225 570 |
225 570 |
302 260 |
225 070 |
225 070 |
0,22% |
Pani Domu |
171 086 |
119 203 |
119 112 |
161 828 |
126 992 |
126 901 |
-6,14% |
Naj |
189 466 |
120 538 |
120 538 |
186 444 |
119 920 |
119 920 |
0,52% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży