SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkiem sprzedaży w maju. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany

W maju 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. uplasowała się na poziomie 739 781 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 315 847 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w maju 2016 roku wyniósł 160 379 egz., po spadku o 8,77 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 12,89 proc. i wyniosła 79 240 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

maj

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Tydzień

973 911

740 781

739 781

1 054 902

782 659

781 659

-5,36%

To & Owo

462 960

315 847

315 847

511 237

338 550

338 550

-6,71%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

245 151

160 379

160 379

264 728

175 798

175 798

-8,77%

Program TV

166 190

98 204

79 240

191 758

111 902

90 965

-12,89%

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to 4,52 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Tydzień

973 911

740 781

739 781

993 610

775 808

774 808

-4,52%

To & Owo

462 960

315 847

315 847

463 743

318 592

318 592

-0,86%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

245 151

160 379

160 379

247 970

167 303

167 303

-4,14%

Program TV

166 190

98 204

79 240

166 244

102 548

82 222

-3,63%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkiem sprzedaży w maju. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
suweren
Śmieszny, umierający segment rynku prasowego...
0 0
odpowiedź