Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkiem sprzedaży w maju. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany
W maju 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. uplasowała się na poziomie 739 781 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 315 847 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w maju 2016 roku wyniósł 160 379 egz., po spadku o 8,77 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 12,89 proc. i wyniosła 79 240 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Tydzień |
973 911 |
740 781 |
739 781 |
1 054 902 |
782 659 |
781 659 |
-5,36% |
To & Owo |
462 960 |
315 847 |
315 847 |
511 237 |
338 550 |
338 550 |
-6,71% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
245 151 |
160 379 |
160 379 |
264 728 |
175 798 |
175 798 |
-8,77% |
Program TV |
166 190 |
98 204 |
79 240 |
191 758 |
111 902 |
90 965 |
-12,89% |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to 4,52 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Tydzień |
973 911 |
740 781 |
739 781 |
993 610 |
775 808 |
774 808 |
-4,52% |
To & Owo |
462 960 |
315 847 |
315 847 |
463 743 |
318 592 |
318 592 |
-0,86% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
245 151 |
160 379 |
160 379 |
247 970 |
167 303 |
167 303 |
-4,14% |
Program TV |
166 190 |
98 204 |
79 240 |
166 244 |
102 548 |
82 222 |
-3,63% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkiem sprzedaży w maju. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany