SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość”, „Teleexpress” i „Fakty” hitami

Największą widownię telewizyjną w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Teleexpress” oraz „Fakty”. Na pozycji lidera oglądalności wśród stacji umocniła się TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 9 do 15 stycznia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,65 mln oglądających. Udział stacji w tym czasie wyniósł 30,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Teleexpress” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” TVP1, który 15 stycznia na antenie stacji obejrzało 3,35 mln widzów (29,08 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 2,95 mln widzów (emisja 11 stycznia; 3. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na szóstej pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,35 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 12. były „Wydarzenia” Polsatu (1,79 mln; wtorek).

Tuż za podium znalazł się niedzielny konkurs PŚ w skokach. Transmisję zawodów w Zakopanem w TVP1 obejrzało 2,94 mln widzów (SHR% na poziomie 25,81 proc.).

Czołową piątkę uzupełnia program „Sanatorium miłości”, który w Jedynce 15 stycznia oglądało 2,47 mln widzów (21,29 proc. udziału).

TVP1 umacnia się na pozycji lidera

Udział liderującej Jedynki wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,81 proc. Wynik stacji zwiększył się o 1,28 pkt. proc.

Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 8,79 proc. udziału (wzrost o 0,28 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,22 proc. (w dół o 0,05 pkt. proc.). Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,59 proc. (- 0,56 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,46 proc. do 34,41 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,38 pkt. proc. do 5,57 proc. Szóste było TVP Info (stacja miała 5,13 proc. udziału; + 0,44 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (1,90 proc.; w dół 0,02 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość”, „Teleexpress” i „Fakty” hitami

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
Czy TVP powinno zależeć na widowni? Trochę tak, taka niemiecka państwowa pokazuje same wartościowe treści i tv publiczna od tego powinna być, tam w prime time program przyrodniczy potrafią puścić
odpowiedź
User
AP
Normalni ludzie, nie szarpiący się w woj je polsko—polskiej oglądają TVP, kładąc łachę na ideologiczne wyzywania. A oferta nie jest zła.
odpowiedź
User
Tobek
Wyłącz TVP... Patyra sprzedał i śmieje propaganda jak wiadomości
odpowiedź