SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wypełnij Lukę” w filmowej kampanii MasterCard PayPass

W internecie trwa kampania reklamowa technologii płatniczej MasterCard PayPass. Głównym elementem akcji – przygotowanej przez agencję interaktywną MRM Worldwide i dom mediowy Universal McCann – jest filmowy konkurs „Wypełnij Lukę”.

W ramach konkursu „Wypełnij Lukę” w specjalnej sekcji serwisu paypass.pl udostępniono trzy filmy dotyczące płatności w technologii MasterCard PayPass, z których każdy zawiera tylko początek i zakończenie. Zadaniem uczestników zabawy jest wybranie jednego z nich i maksymalnie 30-sekundowe uzupełnienie w nim braku – w formie wideo, scenariusza lub zdjęć. Finaliści konkursu będą mieli okazję nakręcić spot reklamowy MasterCard PayPass na podstawie własnego pomysłu z profesjonalną ekipą filmową, a zwycięska kreacja zostanie wyświetlona podczas festiwalu Era Nowe Horyzonty.

Konkurs wspiera internetowa kampania reklamowa w takich serwisach jak digart.pl, plphoto.pl, independent.pl, digart.pl i kmag.pl. Sekcję „Wypełnij Lukę” na stronie paypass.pl oraz promujące ją kreacje przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide, media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann, a za obsługę PR odpowiada agencja Weber Shandwick. Cała akcja jest zaplanowana do 28 czerwca.

Dołącz do dyskusji: „Wypełnij Lukę” w filmowej kampanii MasterCard PayPass

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl