"Za Różnorodnością. Przeciw Dyskryminacji"
PRIMUM Public Relations prowadzi w Polsce kampanię społeczną dla Komisji Europejskiej
Kampania społeczna "Za różnorodnością. Przeciw dyskryminacji", zainicjowana przez Komisję Europejską, jest realizowana w Polsce od czerwca 2004 roku przez PRIMUM Public Relations.
Od października 2003 PRIMUM Public Relations jest wyłącznym partnerem Media Consulta (MC), jednej z największych europejskich agencji sieciowych, zajmujących się zintegrowaną komunikacją marketingową. W ramach współpracy, PRIMUM PR odpowiedzialna jest za implementację i koordynację w Polsce programów i kampanii paneuropejskich zlecanych MC przez Komisję Europejską.
Celem kampanii "Za różnorodnością. Przeciw dyskryminacji"- planowanej na pięć lat - jest podniesienie świadomości problemu dyskryminacji w społeczeństwie, poinformowanie obywateli o nowych prawach i obowiązkach wynikających z Dyrektyw antydyskryminacyjnych oraz wdrażanych przez kraje członkowskie rozwiązań prawnych. Inicjatorzy kampanii mają również nadzieję na zapoczątkowanie ogólnej, publicznej debaty na temat dyskryminacji w zatrudnieniu.
Zgodnie z podstawowym założeniem kampanii "Za Różnorodnością. Przeciw Dyskryminacji" PRIMUM PR współpracuje z agendami rządowymi odpowiedzialnymi za zwalczanie wszelkich przejawów dyskryminacji, jak również lokalnymi organizacjami pozarządowymi zajmującymi się tą tematyką.
Wizualna strona kampanii przedstawia hipotetyczne biuro, w którym pracę wykonują manekiny wykorzystywane zazwyczaj do testów zderzeniowych. Identyczny wygląd manekinów, pozbawionych jakichkolwiek cech indywidualnych symbolizuje smutną rzeczywistość wypraną z kolorytu różnorodności. Autorzy wizualizacji skupili się nie na przedstawianiu potencjalnych ofiar dyskryminacji w miejscu pracy, ale podkreśleniu różnorodności, jako pozytywnej alternatywy.
Dołącz do dyskusji: "Za Różnorodnością. Przeciw Dyskryminacji"