"Zakochaj się w kolei" - zachęca PKP Intercity
Pod hasłem "Zakochaj się w kolei" spółka PKP Intercity chce zachęcić pasażerów do podróżowania koleją. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion.
Nowa kampania PKP Intercity promuje m.in. "atrakcyjne ceny na bilety kolejowe". Jej celem jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją oraz umacnianie wizerunku PKP Intercity jako przyjaznej marki, która nieustannie zmienia się na lepsze.
Kampania jest prowadzona pod hasłem "Zakochaj się w kolei". Spot telewizyjny wyemitowany zostanie zarówno w stacjach głównych, jak i tematycznych należących do TVP i Polsatu. Kreacje wideo zobaczymy w kanałach należących do najpopularniejszych stacji telewizyjnych, oraz w mediach społecznościowych należących do PKP Intercity. Za ich produkcję odpowiada studio Papaya, a za postprodukcję Lunapark.
Spoty radiowe wyemitują stacje - Grupa RMF, TIME, PR i A17. W przypadku internetu reklamy zobaczymy na łamach serwisów - Sieć GDN, YT, FB, Twitter, Spotify, interia.pl, niezależna.pl, SE.pl. Kampania pojawi się również na nośnikach outdoorowych w największych miastach w Polsce.
- Powodów do zakochania w podróżowaniu koleją jest coraz więcej. Tym, którzy już wybierają przejazdy PKP Intercity chcemy o tym przypomnieć, a tym którzy do tej pory wybierali inne środki transportu, pokazać, że podróż po szynach może być wygodniejsza i szybsza. Nasza kampania jest dosłownym przykładem bitwy o serce i lojalność konsumentów. Budując ideę, zaproponowaliśmy wyjście poza schematy i lekką, prostą komunikację odwołującą się do uczuć i emocji, by uwolnić potencjał marki. Chcemy, by nasze działania były zaskakujące, inspirujące i angażujące, co znalazło wyraz w przygotowanych kreacjach” - powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, account director z agencji Publicis Lion.
Do zadań agencji Publicis Lion należało wypracowanie idei „Zakochaj się w kolei” i stworzenie strategii kampanii 360.
Dołącz do dyskusji: "Zakochaj się w kolei" - zachęca PKP Intercity