SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zamożni konsumenci z Ameryki Łacińskiej lubią Discovery Channel i Google

Zamożni konsumenci z takich czołowych gospodarek Ameryki Łacińskiej jak Argentyna, Brazylia i Meksyk, oglądając telewizję preferują Discovery Channel, a surfując po Internecie najczęściej wybierają Google.

Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Synovate, Discovery jest najchętniej oglądanym kanałem w Brazylii (23,5 procenta zamożnych konsumentów) i Meksyku (18,4 procenta). Tylko w Argentynie ustępuje miejsca stacji Canal 13 (stosunkiem 58,7 do 30,1 procenta).

W Brazylii po Discovery Channel najpopularniejsze są kolejno: TNT, Canal Fox, National Geographic, Warner Channel, HBO, Sony, People & Arts, History Channel, Universal Channel/USA Network i ESPN. W Meksyku najchętniej poza Discovery oglądane są National Geographic, History Channel, Canal 13, Canal Fox, Fox Sports, TNT i Sony. Z kolei w Argentynie zamożni konsumenci oprócz Canal 13 i Discovery preferują Canal Fox, Canal 9, Fox Sports, CNN en Espanol, National Geographic, ESPN i TNT.

W przypadku Internetu Google jest najczęściej odwiedzaną witryną w Argentynie (53,4 procenta zamożnych konsumentów) i Brazylii (50,1 procenta), a w Meksyku więcej użytkowników ma tylko Yahoo (30,5 do 29 procent). W Argentynie Yahoo zajmuje drugą pozycję (41,7 procenta), zdecydowanie wyprzedzając następne w kolejności serwisy Terra (9,6 procenta), CNN (5,5 procenta) i UOL (5,3 procenta). Tymczasem w Brazylii Yahoo jest piąte (32, 2 procenta), poza Google przegrywając z UOL (37 procent), Terra (35 procent) i MSN (32,8 procenta). Z kolei w Meksyku za Yahoo i Google są MSN (19,9 procenta) i Terra (11,4 procenta).

Dołącz do dyskusji: Zamożni konsumenci z Ameryki Łacińskiej lubią Discovery Channel i Google

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl