„Zatrać się w dawaniu na Święta” - zachęca Groupon Polska
Groupon Polska rozpoczyna świąteczną kampanię pod hasłem „Zatrać się w dawaniu na Święta”. Obejmuje ona m.in. zaangażowanie w akcję charytatywną pod hasłem „Bądź pomocny”.
W czasie trwania akcji klienci Groupona będą mogli zrobić niespodziankę swoim bliskim lub wesprzeć największe fundacje charytatywne w Polsce. Serwis organizuje także świąteczną akcję miejską dla mieszkańców Warszawy.
W ramach akcji nNa stronie w zakładce „Bądź pomocny” można znaleźć fundacje i zakupić na ich rzecz kartki świąteczne czy kalendarze z gwiazdami show biznesu m.in. Agnieszką Szulim czy Krystianem Wieczorkiem. Są tam takie organizacje jak: Pajacyk.pl, Fundacja DKMS Polska, Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva!, Fundacja „Dr Clown”, SOS Wioski Dziecięce i Fundacja Świętego Mikołaja. Kolejno dołączać będą także inne. Do końca grudnia użytkownicy mogą wesprzeć je wybranymi kwotami.
Od 10 grudnia w serwisie będzie można również znaleźć świąteczną playlistę muzyczną, składającą się z wybranych wcześniej przez użytkowników gwiazdkowych hitów wszechczasów. Znalezioną w Grouponie muzykę będzie można podarować bliskim za pośrednictwem Facebooka.
Wszystkie działania promocyjne związane ze świąteczną kampanią Groupon realizuje we własnym zakresie, bez współpracy z agencjami marketingowymi.
We wrześniu br. Groupon.pl odwiedziło 1,85 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: „Zatrać się w dawaniu na Święta” - zachęca Groupon Polska